Aşk bu kendinden vazgeçmek gerek. Kendin olmadığında aşık olmak mümkün mü?
“ Gerçek aşk daima kişisel yarar duygusundan vazgeçme temeli üzerinde yükselir. ” Lev Tolstoy Aşık olmayı, genel olarak “karşımızdakini daima mutlu etmek” olarak algılıyoruz. O kişi mutlu olsun, o kişi iyi olsun, o...
İşyerine yemek götürmek hakkında?
Merhaba arkadaşlar. Çalıştığım firmada yemek ücreti karşılanmadığı için her seferinde en yakın büfeden döner yemekten bıktım ve başka seçeneğim yok en yakın yer orası ve sadece döner yapıyorlar. Yaklaşık 1.5 Yıldır her...
Kızlar, Sevgiliniz ayak fetisi ise?
Biriyle ciktiktan sonra size atak fetisi oldugunu soylese ne tepki verirdiniz. ayağınızı opmesine izin verir miydiniz? ayrilir miydiniz?
Şırdanın tadı nasil?
Adanaliyim adanada yasiyorum ama daha hic sirdan yemedim yiyenler tadi nasil benim. etle aram pek iyi degildir ama canim. sirdan cekiyor hic yemedigim halde ya ayip olcak ama arkadasim. bok kokuyordu dedi
Sevgilisinin çantasını taşıyan erkek hakkında neler düşünüyorsunuz?
Renkli renkli ponçik çantalar erkeklerin elinde. Erkekler taşır mısınız? Kadınlar taşıtır mısınız?
Benden adam olmaz diyen erkek?
Benden adam olmaz ben bok gibi bir adamım diyen erkek ne demek ister ne hisseder? Bir erkek neden bunları söyler
Yeni hat alıcam hangi hattı almalıyım?
Şu an avealıyım ama 10 sene önce falan almıştım açık hat değiştirmek istiyorum. Şimdi vodafone almayı düşünüyorum ama paketleri falan nasıl bilmiyorum
ESMER KIZLAR İTİCİ Mİ?
Ben aşırı olmasa da esmer bir kızım çekici gelmiyor muyum kimseye çok mu iticiyiz ya?
Kızlar, saçımdaki beyaz kepeklerden bir türlü kurtulamadım yardım eder misiniz?
Saçımda aşırı derecede kepek var kepek şampuanı kullanıyorum ama sacıma yapısık cıkmıyor bir türlü ne denediysem olmadı yardım edin nolur
Ev mi apart mı?
Üniversite öğrencisiyim, bulunduğum şehir pahalı biraz, İstanbul Ankara kadar değil ama yine de pahalı. Eve çıkabileceğim arkadaşlarım yok o yüzden tek başıma çıkmayı düşünüyorum. Ama evin harcamalarını tek başıma...
Eski sevgili neden stalklanır?
Seveni sevmeyeni ünlüsü ünsuzü herkes yapiyor. Niye yapilir. Sevgilisu olanlar bile yapıyor
Uzman onbaşı ne görev yapar?
Beyler bilgi verirseniz sevinirim Uzman onbasi bir talibim var ben pek anlamiyorum
6000 TL sizce yeni evli bir çift için yeterli bir maaş mı?
6000 tl nasıl bir maaş iki kişi için 1400 tlde ev kirası veriyoruz geriye 4600 kalıyor yani yeterli mi bilmiyorum.
Hayvan gibi yedim karnım agrıyor ne yapıcam?
Bugün 3 4 saat önce baya bir yedim bir anda 2 3 bin kalori aldım fast food falan ve karnım hayla agrıyor spora gittim koştum başka bişey yapamadım yemekler sanki midemde dans ediyor
20 yasindayim ellerim titriyor neden acaba?
Ellerim titremesi gecmesi icin ne yapmam gerekiyor
Düşüncesizlik değil mi eşimin yaptığı?
Dün akşam kocamla birlikte olacaktık. Kendisi istedi çocuk uyuyunca diye. Banyoya girdim yıkandım süslendim parfüm falan. Yanına gittim oral yaptırdı ve yattı utanmadan kızdın mı sende istiyor muydun diyor lütfen dalga...
Sizce Kuran da dünya düz mü yoksa küre şeklinde mi?
Kuran da dünya düz olarak geçer diyorum inanmıyor insanlar Bazı ayetleri eğip büküp farklı anlam çıkaranlar var ateistler bile Kuran'da dünyanın düz olarak geçtiğini bilir Lakin sözde muslumanlar dünyayı küre...
Bir kızı üzmeden kendimden nasıl uzaklaştırabilirim?
Gençler arkadaşımın eski sevgilisi ile şu an çok yakınız. Hatta kanka felanız ama son zamanlarda ben ondan hoşlanmaya başladım ve onun gönlü olsa bile böyle bir ilişki olamayacağı için kendimden soğutmaya çalışıyorum...
Sevgilime kıyamadığım için başkasıyla birlikte oldum?
Biliyorum çok saçma gelicek belkide sövüceksiniz ama ben sevgilime kıyamıyorum 2 yıldır sevgiliyiz ama hiç birlikte olmadık ben istemedim çünkü ona bunu yapamam bilmiyorum yapamıyorum bu yüzden bir anlık hatayla arkadaş...
Zengin kız fakir erkeğe aşık olsa gerçekten de filmlerdeki gibi babası kızını o erkeğe vermez mi?
Zengin kız fakir erkeğe aşık olsa gerçekten de filmlerdeki gibi babası kızını o erkeğe vermez mi? Hani filmlerde hep izleriz, kızın babası çok zengindir ve kız fakir ama gururlu bir erkeğe aşık olur. Evlenmelerine...
Spordan sonra tartı da neden olduğumuz kilodan 1 2 kilo fazla gösteriyoruz?
Şimdi spor yapıp geldim diyette yapıyorum ama tartı da 70.8 gösterdim. 3 gün önce 69.5 dim bugün sabah ise tam 70. Spor da yapıyorum niye kilo vermek yerine alıyorum. Diyete başlamadan önce 75 kiloydum şimdi...
Kızlar görümceniz varmı?
Bu görümceler gelinleri neden sevmez merak ediyorum halam annemden hiç hoşlanmadı oldum olası herşeye karışır. Sizin var mı görümceniz anlaşabiliyormusunuz?
" KUŞ " deyince aklınıza ilk gelen nedir ?
KUŞ deyince aklınıza ne geliyor? Ne kuşu? Kimin kuşu? Saat 17.30, aklınıza getirme vakti
Türkiye'de yasaklanan meyveler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vak vak ağacı- Tayland Biberi- Vietnam kabağı, Sizce yasaklanması doğru mu? Sadece görüntüsü için mi yoksa yenmemesi için mi yasaklandı?
Uzun zamandır Lopermid kullanıyorum, Lopermid kullanmanın ilerde zararı olur mu?
Bende irritabıl bağırsak sendromu var. Okul günlerinde (hafta içleri) stresten dolayı rahatsız ediyor, gaz yapıyor, ishal yapıyor falan. 2017 Kasım'dan beri hafta içi bir tane Lopermid atıyorum, sadece sabahları. Atmak...
Talassofobi hastalığınız varmı?
Bu fotoğrafa bakınca heyecanlanıyorsanız, talassofobi Hastalıgınız oldugunu anlamanız mümkü n
Baş aşağı durunca kafa içinde basınç ve Sanki kafamda kalp var gümbür gümbür atiyor gibi oluyor bazen. Sizde de oluyor mu?
Baş aşağı durunca sanki kafamın içinde basınç uygulanıyor bunu yüzümde de hissediyorum bu sorun tek bende mi var? Ayrıca Sanki kafamda kalp var gümbür gümbür atiyor gibi oluyor bazen. Sizde de oluyor mu bunlar?
Bir tane lahmacun ile doyar mısınız?
1 tane ne ya küfür gibi değil mi , nasıl doyulacak 🙄🤨
Wella koleston 8/0 açık kumral saç boyasını kullanan var mı?
Saçım bu renk önceden kuaföre gittim açıcı kullanıldı ombre yaptırdım fipleri uçlara göre farklı gördüyseniz bir de dip boyam geldi saçımın renginden Şu an nefret ediyorum. Önceden kullanan var mı bu markanın 8/0 açık...
Büyük tuvaletim gelmiyor?
4 gün önce doktora göründüm makat çatlağı dedi. Fakat benim 3 gündür büyük tuvaletim gelmiyor gelip yapmaya korkuyorum değil bildiğin gelmiyor normalde günde 2 kez büyük tuvalete çıkıyoruz. Dalga geçecekseniz hiç yazmayın.
F2 notu ne demek?
Adüde okuyorum f2 rakamının karşısında devamsız yazıyo bunun anlamı ne dir?
Arkadaşlar sizce bu saatten sonra tyt den sadece deneme çözüp sürekli ayt ye çalışmak mantıklı mı?
Tm ciyim ilk 10 bin istiyorum bundan sonra tyt den sadece deneme çözmek istiyorum artık ayt ye yüklenmem gerek sizce mantıklı mı? İlk 10 bin için 4 ay yeterli mi sizce?
Aspirin nerede satilir herkese satilır mı?
Sivilcelerim icin asprin maskesi yapicagim aspirin nerede satilir ve recetesiz mi satilir? Bilgisi olan yazarsa sevinirim
Bir erkek kızla neden kısık, tutkulu ve fısıltılı konuşur tahrik etmek için mi?
Konuştuktan sonra neden tahrik olan gözleri kayan kasılan kıza güler
Dini konularda bazı şeyleri çok kafaya takmak iyi bişey mi kötü mü?
ölüm ahiret konuları
Erkekler ana renkler dışındaki ara renkleri öğrenme konusunda neden başarısız?
Kız :Aşkım şu fuşya rengi kazak çok güzel değil mi? Erkek:Bir süre sessizce bakar sonra şu pembe kazaktan mı bahsediyorsun tatlım. Evet evet güzel almalısın bencede...😃😃 Kız:Aşkım salonu mum ışığı rengine...
Türkçe Pop şarkıların kralı, kraliçesi kim sizce?
Bence Kraliçe'si Demet Akalın :) Kralı ise Edis Görgülü diye düşünüyorum.
Çikolata sevmeyen bir çocuk düşünebilir musunuz?
Benim oğlum 😃 ben yetiştirdim asla tatlı yapay şekerli birsey yedirmedim şekerin tadını bilmez muhtemelen üç yaşında öğretmeni çikolata vermiş bune iğrenç bu demiş atmış 😃 ve ananas istemiş 😃😃 canım benim minik kuzum...
Bu alıntı hangi kitaptan, bilen var mı?
“Her ölen susmuş sevgili dost, bu doğru da, sordun mu o mezarlığa; her susan da ölmüş mü?” Bu alıntının hangi kitaba, şiire, şaire, yazara vs. Ait olduğunu bilen varsa yazsın lütfen çok acil şimdiden teşekkürler 🤝👏
Burunuma telefinum dusrtu?
2 gun once burnuma yataken telefonum dustu Şu an birin kemigim biraz sisti sizce napmalıyım?
Sarahah uygulaması nasıl kullanılıyor? Anonim mesaj atan biri, karşı taraf cevap verdiğinde onu nasıl görüyor?
sarahah diye bir uygulama gördüm, anonim olarak birine mesaj atıyorsun, ama devamında o kişi cevap verdiğinde onun cevabı nasıl gözükecek hiç anlamadım. bilen varsa bir aydınlatsın beni
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer