Ramazan Ramazan Bayramı'nda büründüğünüz ruh halini en iyi hangi emoji anlatır? Quelina Takip Et Yoda Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Ben corona yüzünden dışarı çıkamadığım için üzgün emojiler bırakmak istiyorum. " :( :( " Ramazan Bayramı'nda büründüğünüz ruh halini en iyi hangi emoji anlatır? Cevapla Emoji Soruları En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% +1 yıl gulebilmeli insanen zor zamanlarda bile gulebilicek mutlu olacak bir bahane bulmalı ki kalan yasamın bir keyfi olsun o yuzden her zaman :) :) :) :) 0 0 Yorumla
Portakal_bb Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 52% +1 yıl Her günümden farksızdı o yüzden 😐-🤣 (ailemleysem) 0 0 Yorumla
pinkღchocolate Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 39% +1 yıl Elini yuzune vuran bir ifade var ya tam olarak o 😂 0 0 Yorumla
ehli_sünnetvelcemaat Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 86% +1 yıl Elhamdülillah iyiyim ben. :) bu emoji sanırım..12.16 0 0 Yorumla
Nixantos Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 94% +1 yıl :s ay ne alaka emoji ne alaka ama şu an ki cringe halim 0 0 Yorumla
Birollex Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl "Kuş olup uçmak istedikçe ağaç olup kök salıyoruz" demiş şair işte tam olarak öyle bir şey 1 0 Yorumla
denizoonurr2 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Benim. ruh halim guzel vurus birazda ise yaradi diyebilirim😎😋🤪 0 0 Yorumla
Vaveylaaaaa41 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 33% +1 yıl O kadar karışık ki 😀 😁🙄😔 genel olarak 0 0 Yorumla
SENNEDİYONBEMANYAK Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Ben seni burda daha önce nasıl görmedim ya 😍 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
gulebilmeli insan
en zor zamanlarda bile gulebilicek mutlu olacak bir bahane bulmalı ki kalan yasamın bir keyfi olsun
o yuzden her zaman
:) :) :) :)
beni bunlar anlattı gereğince
Her günümden farksızdı o yüzden 😐-🤣 (ailemleysem)
Elini yuzune vuran bir ifade var ya tam olarak o 😂
Elhamdülillah iyiyim ben. :) bu emoji sanırım..
12.16
:s ay ne alaka emoji ne alaka ama şu an ki cringe halim
🤪😋😣😖😭🤢🥴🤥🤬🥺🚬👎🏻🖕🏻🦷👩🏼🦰🤦🏻♀️🤷🏻♀️🥂🖤🇰🇼şeyy ben ikizler burcuyum da
"Kuş olup uçmak istedikçe ağaç olup kök salıyoruz" demiş şair işte tam olarak öyle bir şey
😒😑😔😴 tam olarak dördü
en canı sıkılanlardan :)
Benim. ruh halim guzel vurus birazda ise yaradi diyebilirim😎😋🤪
Mutlu olan emoji anlatır.
O kadar karışık ki 😀 😁🙄😔 genel olarak
🤳🏻 (facetime yaparak geçti günüm)
😑📚✍🏻😱
Bir mutlu bir üzgünüm. :) :(
💤🍬😒😞
😒😒😒
:/ Anlatabilir bence.
😴😴😴 Olurdu
ne memnuniyetiz insanlarsınız siz ya
💃🕺💃💃💃🕺💃 sevinçten havalara uçtum
Artık bişey hissetmiyoruz
dışarı çıkabilsek iyi olurdu
sen nerdesin
🧟♂️ tam olarak böyleyim
Ben seni burda daha önce nasıl görmedim ya 😍
Aynı bea
#Emirhancankir1
🦇😈💤
🙄 işte bu
🙁😂😂😇❤😠
😣😏😣😏😣😏
😎 keyfim super
🤪 bence
🚮🚮
🙃🙃🙃🙃
😏😔😏😔😏
🙃😴😄🤕😜
Benim ruh halim bu 😔
🥴😴🥴🤢
😳😳😳😳😳 Yasak var ama herkes dışarıda..
🤪🤪 evde dura dura kafayı yedik
😠😠
😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
😒😒😒 budur
😶😶
🤬🤬🤬
😈😆😁
🥰🥰
Tab2 bu "🙄"
😖😑🌞💩🙄😛
😴😩🤯😰📚📚📚📚
🦏🦏🦏🦏
😏🤔😌
🤔🤗
😒😒😒😏😏
😄🥳😀bu.
😭😭😭
😑😑😑
✏✏✏✏✏✏
Böyle: 🐕🐕🐕