Ben olurum böyle kızlar daha çok hoşuma gidiyor daha bakımlı oluyorlar zaten denize gidince orda herkez açık bunun farkı sadece şehir içinde göbek dışarıda
Kalça göğüs sergileyen kız benim sevgilim olamaz anca ortalık şeysi olur. Ama şort ve göbek açık giysiler modaya uygun olduğu için giyebilir. Şort kısa olabilir ama poposu gözükmeyecek arkadanTeşhirci kızlar genelhouse da çalışsın benle ne işi var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Ben olurum böyle kızlar daha çok hoşuma gidiyor daha bakımlı oluyorlar zaten denize gidince orda herkez açık bunun farkı sadece şehir içinde göbek dışarıda
Olurum niye olmayayım giyim kuşam dan önce karakteri önemli içinde pislik yoksa şort giymiş göbeği açılmış nolcak
Neden olmasınlar göbeği açık giyen kızlar çok sexy olur ve erkekler de bunun farkında
Olmam diyen varsa bu devirde kızların %98 i öyle 😂
Kıyafetle olup olmayacağına karar veriyorsa olmasın zaten
Ewwsdeq Saçma bir soru daha tebrik ederim 👏🏾👏🏽👏🏼👏🏻👏👏🏿
Ykışırken giyeceksin zaten ilerde o göbeği saklamak için çaba harcıycaksın.
Ooo süper. Olurum. Hatta benle beraberken de giyebilir.
Aşırı şekilde dekolte ve açık giyim tarzına sahip kızlarla ilgilenmiyorum.
göbeği açık manita hiç çekilmez ya sabahtan akşama üşütür akşamdan sabaha osurur mq
olmam ne o öyle sanki tek erkekle yetinemeyen kız gibi gezicek piyasada asla izin vermem has erkegimdir ben çünkü
Kalça göğüs sergileyen kız benim sevgilim olamaz anca ortalık şeysi olur. Ama şort ve göbek açık giysiler modaya uygun olduğu için giyebilir. Şort kısa olabilir ama poposu gözükmeyecek arkadanTeşhirci kızlar genelhouse da çalışsın benle ne işi var
Merhaba,
Hayır, bana ters hoşuma gitmez...
Bir insanı sevmek için onu giyme bunu giyme demeye gerek yok. Kişiliği benliği sevince üzerinde ki parçalar bir anlam ifade etmiyor
yanında mutlu olamayacaksam diken üstünde hissedeceksem
Olurum sıkıntı giyside değil hala bunu anlamadınız
Buna gereken cevabı 15 temmuzda verdik
?
İşin esprisi yahu
Ne mlca soru. Herkes giyiyor zaten normal?
Kim herkes?
Olurum. Yerim onun o göbüşünü
olurum niye olmuyimki
Eğer o sensen takip et olayım
Bunu dusummem lazm ayrica neden gzlisn :(
Bilmem ki😂el alışkanlığı
Anladm neyse ben gzli deglm enazndan :)
Göbek modası eskiden degilmiydi ya gene mi başladı
Olduktan sonra giyemez
Olmam lez değilim 😊
Kıyafetle ilgisi yok
Olurum
olurum ama çakmak için
Evet olur
olurum
Asla olmam
neden olmayayım ki
yok istemiyorum
Karakterine bagli
Olurumm
Olurum
nevar ki bunda