NSosyal'i neden kullanmıyorsun? Peki ya sen, NSosyal'i neden kullanıyorsun?
#Wolfism🗝️🗝️ #Wolfism🍎🐺
Senin kokunu hayatta unutmam ne anlama geliyor?
Ya benim bir arkadaşım var, arkadaş da değiliz, flört de değiliz ama konuşurken flörtleşerek konuşuyoruz genelde. 2 yıldır falan görüşmüyorduk, geçenlerde kahve içmeye gittik bana diyor ki”senin kokun hiç değişmiyor” ben...
Spor yapmak aşk acısına iyi gelir mi?
Sporla tüm acıları dertleri unutmak mümkün mü? Yogayla filan
Herşeye inanır mısınız?
Ben nedense hiç inanmıyorum maalesef. #KayipPsikopat_3 #delisori #psikodaninciler
Full makyajlı bir yüzü tiksinmeden öpebilir misin?
Makyajlı yüzleri erkekler öpmek ister mi?
Menisküs astsubayliga engel mi?
Astsubay olmak istiyorum menisküs Ameliyati oldum 2 sene önce bu yüzden elenirmiyim bilen var mı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor?
Arkadaşlar markette çalışıyorum bir sigara şirketinden plasiyer geliyor çevre marketteki arkadaşlarlada birbirimizden haberdariz bu durumu konuşuyoruz çocuk evli ama markette çalışan kızlarla buluşup biseyler yaşamak vs...
Patronlar niye bu kadar acımasız :((((?
Ya sürekli kızıyor patronum. Kadın bide. Çok soğuk nemrut itici. Sizde yaşadiniz mi? :(
Her şarkı çıkaranın ünlü olması hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Günümüz Türkiyesinde daha çok RAP dünyasında her şarkı çıkaran neredeyse ünlü olup, youtube, tiktok, spotify gibi platformlara yaptıklarını paylaşarak şöhret olmaya kapıları aralıyorlar. Neredeyse her şarkı dinleniyor....
Huzurlu musunuz?
Şu sıralar pek huzurlu değilim. #KayipPsikopat_3 #delisori #huzursuzpsikopat
Nemlendiriciyi cildim emmiyor?
Eskiden surdugumde hemen emerdi simdi sabah uyaniyorum nemlendiriciyi suruyorum aksam yatağa geçinceye kader cildimde kalıyor cildim nemli neden emmiyor artık
Koltuklariniz duvara yakin mi?
bir rivayete göre koltuklariniz duvara ne kadar yakinsa o kadar fakirrmişsiniz.
Hırçın mısınız?
Ben bazen aşırı hırçın oluyorum ya. #KayipPsikopqt_3 #delisori #psikodaninciler #hırçınpsikopat
Hindistan'ın adetleri?
Hindistan da ne kadar garip adetler var bana en saçma geleni de yemekten sonra geğirmek yemeğin beğenildiğinin anlamına gelirmiş çok saçma değil mi?
Huysuz tarafınız var mı?
Benim öyle bir tarafım mevcut. #KayipPsikopat_3 #delisori #psikodaninciler #huysuzdeli
Çingıl be çingıl be diye bir şarkı vardı hatırlıyor musunuz?
Okunuşunu yazdım başlığa sayın çok bilmişler dkfkdkls
Regl Sancısı Çekmek Yazmamak İçin Bir Bahane midir?
sevgilimle 1 haftadır beraberiz günün 24 saatinin 10 saati yazışırdık dateye de çıkmıştık ama bugün regl ağrısı olduğunu söyledi ve 8 saattir yazışmıyoruz bu kız ayrılmak mı istiyor napmam gerek bağlandım çünkü
Gurur yapar mısınız?
Ben gurur yaparım. Çünkü insanlara gurur yapmayınca kendilerinde marifet var sanıyor. #KayipPsikopat_3 #delisori #psikodaninciler
Mükemmel olmadıkça foto paylaşmıyorum sadece mükemmel olmasını istiyorum ne yapmam lazım?
Hiçbir fotoda gözükmüyorum aynaya da bakmiyoum. En iyisi olmadan asla çekmiyorum
Mesajlasmayi flörtöz olmayı seviyorum ama eşim bu işi yapmadığı için KS den yapıyorum?
Aldatmış olur muyum ya da günah mı
Kızlar, kendilerine gelen bakışları hisseder mi?
Bir yerde öyle bir şey duydum. Kızlar, her ne kadar kaçamak vs. olsa da kendilerine gelen bakışları adeta bir radar gibi hissediyormuş. Bu gerçekten doğru mu?
Doğum haritanızda gad ve kad düğümleriniz nedir?
Gad akrep 12. Yerleşimi olan var mı?
Son zamanlarda kızlara gelen futbol sevdasının kaynağı?
Acaba erkekler ile daha iyi iletşim kurmak için mi numaradan takım tutuyorlar😂 bunca zahmete ne gerek kızlar ne diyecekseniz direk deyin
Maaşlarınız ne kadar ve kredi kartınızın limiti en fazla ne kadar olabiliyor?
merak ettim bana 300 bin tl limit veriyor yarısı kadar bile maaş almıyorum
Erkekler biri sizi böyle şantajla tehdit etse ne yaparsınınz?
Hep kızlar özel görüntüleri ile ediliyor merak ettim erkekler edilse onlar ne hissederdi yapardi (erkeğe de kıza da yapılırsa bu adiliktir)
Ev sinema sistemi ister misiniz?
Bu şekilde amfi ve uydu hoparlörlerle kurduğunuz bi ses sisteminiz var mı?
Valla osandim yardım edin lütfen?
4 yasiyicak kızım çok inatçı dediğim olsun diye elinden geleni yapıyor susun ben konuşucam ben yapicam ben edicem açtığım çizgi film bile beğenmiyor nasıl baş geleyim ama herşeyi biliyor işine gelmiyor
Hiç evlenmeden sadece takılmak istiyorum ilerde pişman olurmuyum?
20 yaşındayım yaşım gereği mi böyle düşünüyorum bilmiyorum ama gençliğimde takılsam sadece evlenmesem ileride yaşlanınca pişman olurmuyum?
Eğer mama verirken biri beni videoya kaydetip şikayet ederse ne olur?
Malum olaylardan sonra ne yapacağımızı şaşırdık. Yaptırım vs olur mu, şikayet nereye edilir nereye itiraz edilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer