30 yaş üstü erkeklere soru: Hayatında biri varken başka birinden hoşlanır mı, bu davranış flört mü nezaket mi?

İnsan kaynakları müdürü ve muhafazakâr biri, hayatında da biri vardır diye düşünüyorum fakat bana karşı mesajlarda resmî, mesafeli; yüz yüze ise daha samimi.

30 yaş üstü erkeklere soru: Hayatında biri varken başka birinden hoşlanır mı, bu davranış flört mü nezaket mi?
Cevapla