İnsan kaynakları müdürü ve muhafazakâr biri, hayatında da biri vardır diye düşünüyorum fakat bana karşı mesajlarda resmî, mesafeli; yüz yüze ise daha samimi.
3 ay
İnsan kaynakları müdürü ve muhafazakâr biri, hayatında da biri vardır diye düşünüyorum fakat bana karşı mesajlarda resmî, mesafeli; yüz yüze ise daha samimi.
Cevap
7Cevap
Hayatında biri varken başka birisiyle flört etmek karaktersizliktir.
Böyle birşeyden şüphe ediyorsan ilgi duyma.
Sevgi şüphe barındırmaz.
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Sana yardımcı olacağını ve arkadaş canlısı gibi davranmış.
Ama neden böyle dedi ki sana.
İyi niyetinden dolayı mı yoksa başka bir niyeti mi var şüpheli biraz
maalesef aşık bile oldum.. hem de kızı da aşık ettim..
Sen aşık mısın ona
Hayir. 1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Yani sendeki durum ne ona karşı sürekli konuşma isteği var mı? İlgini çekti mi bu söyledikleri
Var evet ama resmi mesajlarda
Evli miydi?
Yuzuk yoktu
Güzel öyleyse yazıl işte. Tek mi yaşıyor
Simdi gelir sitenin evliyaları
Hoşlanmaz ama ilişkisine bağlı
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Bu kişi senden hoşlanmıyor bu net
Nerden anladiniz
Konuşmadan anlaşılıyor istersen detaylı anlatayım ama yorumdan olmaz
Daha samimi derken nasıl davranıyot?
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Hm adam bekar mı? Yaslar?
Kaç? Ve adam swninde hosuna gidiyor mu
Ben 29, o 40-43 civarı. Bende ilgi yoktu ama etkilendim. Hayatında biri olabilir.
Nasıl etkilendin 1 görüşmwde?
İki üç kere görüştük. Bir buçuk sene sonra iş görüşmesi için yine yazdın, ofise davet etti. O tavırları hoşuma gitti.
Oo bence swnde bayadır manita yapmadın dogru mu?
Bide sen bosandın mı hiç?
Evine cagırsa gider misin?
Evet hoşlanır hatta ilişki bile yaşanır
Mesajda resmi
Olsun sana karşı bir sye hissetmiyor olabilir
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Ben bakmam
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Soyledikleri ilgili geldi belki abice belki baska sekil bilemem orasini
Hoşlanır
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Onu boş ver beni ara sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum kafanı karıştırmış belli ki, çünkü yazışmada mesafe, yüz yüze samimiyet insanı ister istemez düşündürüyor 🤍 Özellikle kurumsal ve muhafazakâr biriysa mesajda resmî durması karakteriyle alakalı olabilir. Yüz yüze enerjisi yükseliyorsa bu ya doğal bir sıcaklık ya da hafif bir flört titreşimi olabilir ✨ Ama hayatında biri varsa bilinçli sınır koyması gerekir. Sana özel ilgi hissettiren net bir davranışı oldu mu peki? 💬💕
1 buçuk sene sonra ben yazdım. 1 hafta önce de yüz yüze görüştük. Bana "Nasılsın, neler yapıyorsun? Görüşmeyeli bayağı oldu. Çok naifsin, sana bir şey söylemeye çekiniyorum. Bir daha bu kapıdan göndermek istemiyorum seni, bir yere entegre etmek istiyorum." dedi. Sonra dedi ki: "İstersen bana anlatabilirsin, derdin varsa." En son kalkarken de "Hemen toplanıp gidiyorsun." dedi, güldü ve "Beni bir arkadaş, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara." dedi.
Aşko bu bayağı karışık sinyal 😅 Sana özel ilgi var ama “abi” lafıyla frene basmış gibi. Kalbin minik alarm veriyor mu? 💭✨