Maç izlerken Osimhen diye bağırdım, Galatasaraylı değilim diye açıklama yapmam normal mi?

Büyük futbolcu GS'li değilim

Maç izlerken Osimhen diye bağırdım, Galatasaraylı değilim diye açıklama yapmam normal mi?
Cevapla