Hayatımda ilk defa Gs’yi destekliyim dedim adamlar 10 kişi takımdan 2 gol yedi. Fener’i şamp yapmak için gsyi mi tutsam acaba?😂😂?

Hayatımda ilk defa Gs’yi destekliyim dedim adamlar 10 kişi takımdan 2 gol yedi. Fener’i şamp yapmak için gsyi mi tutsam acaba?😂😂?
Cevapla