İlk buluşma sonrası ilk kim mesaj atar?
Bugün görüştük 9 da eve geldim eve kadar yürüdü benle hala mesaj yok ama sizce atarmı erkeğin atması lazım
Yaptığı kötülük, hata ya da yaptığı iyilik; o kişiyi kötü/iyi mi yapar?
Yaptığı kötülük, hata, günah.. O kişiyi kötü insan demek için yeterli midir? Ya da tam tersi.. Yaptığı iyilik onu iyi bir insan mı yapar?
Spor için en uygun saat ne zaman?
Merhaba arkadaşlar sizce spor için günün hangi saati/zamanı en uygun ve sporu dinç bir şekilde yapmanıza yardımcı oluyor?
Sanalda birileriyle tanışmak istiyorum ama üşeniyorum?
Sizde de öyle oluyor mu nedense hep klasik tanışma şeyleri sıkıcı geliyor üşeniyorum?
Gerçek sevebilecek birisi var mı aranızda?
Çok yalnız hissediyorum yalnız olmak değilde yalnız hissetmek çok kotu etrafinda birileri varken bile yalniz hissetmek cok kotu gerçek arkadaş istiyorum yok gerçek bir sevgiyle beni sevebilecek sevgili istiyorum yok...
Üniversitede arkadaş bulamazsam tipsizim?
Güzel olmadığımı düşünüyorum insanlar beni dışlar mı?
Bir erkek neden topuklu giyer misin benim için der?
Bir erkek yeni tanıştığı kadına topuklu giyer misin? ayakların kaç numara? oje sürer misin? gibi sorular neden sorar sapık mı bu adam?
Bu havada saten gömlek giyilir mi?
Arkadaşlar selam saten uzun kollu gömlek aldım İstanbul havasında giyilir mi?
İlk buluşmada ev çok mu risk olur?
Neyse canlarım ben "yok kanka ya her şey olacağına varır" diyip 50 farklı fal uygulamasına fal atmaya gidiyorum. 🤤😜 #beyazorkidem😘
Kafamdan kızı nasıl silebilirim?
Markette çalışan bir kız var, gözleri mavi yeşil gibi ama resmen parlıyor. Kızı ilk gördüğümde kalbim de çarpıntı oldu. Gidipte kızla konuşamam platonik de olamam. Markete gidemiyorum o kız yüzünden, kafamdan silmeye...
Kendimi çirkin hissediyorum. Sizce güzel miyim, çirkin mi?
Kendimden emin olamadim bir 😅bir bakıyorum fena değilim bir bakıyorum çirkinim. Gözlerim de shop yok bu arada kendi rengim kehribar, Balık etliyim bir de boyum 1.63 kilom 58
Kürtaj oldum. O kadar pişmanım ki içim yanıyor?
23 yaşındayım. Sevgilimden hamile kaldım. ve bir anlık korkuyla 1 saat içinde çocuğu aldırdım. şu an ölü gibiyim. Çok pişmanım. Nolur bana yardım edin. İçimi ferahlatın. Yaptığım şey iğrenç biliyorum ama yargılamayın....
Tayt giyince ön bölgenin belli olmaması için ne yapılabilir?
Bu duruma çok sinir oluyorum ne yapabilirim uzun giy falan demeyin uzun giymeyi sevmiyorum belimi geçen tişört giyiyorum yine belli oluyo ondan dahada uzun giymem Bi öneriniz falan var mı kızlar
Hoşlandığım çocuğu sosyal medyadan eklediğim için pişmanım?
Arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyordum. Aileler birbirini tanıyor hatta annesi de beni istedi. Ben çocuğu dayanamayip faceden ekledim o da kabul etti. Çok pişmanım Şu an. İleride ailesi bana görücü çıkmak istediğinde...
Gano ile yatay geçiş?
arkadaşlar bu sene gano ile yatay geçiş yapıcam bu yatay geçişte başvuru yaptığım üni sıralamasına bakılıyormu yoksa istediğim üni yi seçebiliyormuyum
Az miktarda makat yırtığın kendi kendine iyileşir mi?
Sanırım makatımda azıcık bir yırtık gibi bir şey var. Makat çatlağı/yırtığı deniyormuş buna sanırım. Birkaç belirtisini de gösteriyorum açıkçası. Doktora gitmeden kendi kendine iyileşme ihtimali var mı? Varsa nasıl geçer?
En iyi animeler sizce hangileri?
öncelikle herkese merhaba ben anime izlemeye geçen ay başladım ilk izlediğim anime Attack On Titan oldu ve 4. sezon part 2 gelmesine daha 5 ay olduğu için başka bir animr olan Death Note'ye başladım ve her iki anime de...
İlk buluşma ve burnum biraz kemerli?
Merhaba 4 gün sonra uzak mesafe ilişkisi yaşadığım çocukla buluşacağım burnum çok az kemerli sizce çok dikkat çeker mi? :/ Onun için 7 kilo verdim vücudum kum saati figürünü aldı fakat burnum işleri bozar diye korkuyorum…
Evlenmeden önce sevgililik süreci ne kadar uzun olmalı?
Artık eskiye nazaran görücü usulü çok kalmadı. İnsanlar önce belli bir süre sevgili oluyor, daha sonra evliliğe adım atıyor. Sizce bu süre ne kadar uzun olmalı? Çok uzun yıllar sürmesi sıkılmalara yol açar mı?
Burnumdan dolayı utanıyorum?
5 aydır bir kızla konuşuyoruz, gelecek hafta buluşacaz ikimizde farklı şehirlerdeydik. Ben kızdan deli gibi hoşlanıyorum 21yaşındayım ve daha önce kimseden hoşlanmamıştım. Kız ondan hoşlandığımı biliyor ama beni şu an...
Brownie sever misiniz tombikler 😁?
moss beyaz cikolatalii neden burda boyle hamarat kiz yokkk. 😁😁 anca yemesini bilinn
Maç günü yaklaşıyor! Perşembe günü St. Johnstone karşısında rahat bir galibiyet elde edebilir miyiz?
Bugün birkaç maçlarını izledim anladığım kadarıyla St. Johnstone gol atmakta zorlanıyor. Zaten istatistiklere baktığımızda da bu açıkça ortada, geçen sezon yalnızca 34 golleri var. Takımın golcüsü dediğimiz forvetleri May...
Neden sigara içmeye başladınız?
Sigaraya başlatan kişi kim , İlk dalı kim uzattı size :) Sigara içmeyenler de güzel bir yorum yapı versin :D
Seks yaparken partneriniz aniden bayılsaydı ne yapardınız?
Cinsel ilişki sırasında birden ses ve etkileşim gitse ne yaparsınız? sjsjsj🙈😂 #perso
Zenginlerin sınavı ne?
Zenginler ne sıkıntı çekiyor olabilir? Mesela zengin sağlıklı güzel biri aileside iyi olan biri ne sıkıntısı olabilir ki? Herkesin sınavı farklı deniyor da ben bu sınavı olmak istemedim ki gerçekten yoruldum acı çekmekten
Saçı açmadan kızıl yapabilir miyim?
Saçımın az bir kısmını kızıl yapmak istiyorum açmadan renk tutar mı sizce
Bir insandan hangi koşulda vazgeçersiniz? Hiç kendi karakterinizden ödün vermek zorunda kaldınız mı?
Mesela;Kendi karakterimden ödün vermediğim için vazgeçtiğim birçok insan var.. Umursuyor muyum? Birazcık. Değişecek miyim? Asla.. Peki sizler.
Domina tarzı oyun önerir misiniz?
lutfen domina tarzi oyun onerin cok guzeldi ama bitti ve oyle guzel bisi bulamadim
Bu yaz havalar böyle sıcaksa, kışın havalar nasıl olur?
Merhaba! Doğa artık çok ciddi şekilde tepki veriyor. Bu aslında bir nevi insanlara uyarı ama bizler daha aklımızı kullanmaktan yoksunuz ne yazık ki. Bu suç bir veya iki kişinin suçu değil, bu suç hepimizin insan evini...
Sevdigim cocuk bana yazmasi icin ne yapmaliyim?
bi bahane uydurmaliyim bu sevdiğim cocuk bana yazsin diyeee
AZRA GÜLENDAM’A SÖYLENENLER💔?
Yüreğimizin ne kadar yandığını tarif etmek imkansız. İnsanlar ne demiş diye giriyorum ve hala Azra’ya suç bulan insanlar olduğunu fark ediyorum. Evine gitmesin o zaman diyen mi ararsın. Ne olacaktı hak etmiş diyeni mi...
İşten hemen ayrılabilir miyim?
Merhaba. Sağlık sorunumu öne sürerek ihbar süresi beklemeden işten ayrılabilir miyim? Bilen var mı? ( işe başladığımda olan bir hastalık değil )
Evde hayvan besliyor musunuz?
Ben 2 papağan ve 2 muhabbet kuşu besliyorum, 2 tane de muhabbet yavru oldu. baya kalabalıklaşıyoruz 😆
Sevgilinizden ayrılırken ona en son ne söylemek istersiniz?
Güzel akşamlar diliyorum 🌛
Bi türlü spora alışamıyorum ne yapmalıyım?
hem iyi bi fizik için hem sağlık için yazılayım diyorum adam akıllı bırakmadan devam edeyim istiyorum ama motivem yok ne yapsam gaza gelirim
YAŞAMAK istemiyorum fu*k hayat?
Ben yaşmak istemiyorum ülke cahil hiçbirşeyi anlamayan cahil aptal hatta kaltaak insanlarla dolu ve ben bu iğrenç insanların içinde bulunmak istemiyorum Hiçbirşeye saygısı olmayanin kendisine de saygisi olmaz insan...
Aleyna Tilki robotla evlendi, siz robotla evlenir miydiniz?
Evlenecek adam bulamazsak mecbur...
Boğaziçi üniversitesi nasıl bir üniversite?
Boğaziçi'nde okuyan, okumuş, tanıdığı olan var mı? Ortamı, öğrencileri, kültürü, bana biraz bunlardan bahseder misiniz? Ne tür insanlar var? Okulun kalitesi belli ama ben sosyal ortamını ve genel olarak boğaziçini tercih...
Boyum kısa diye red yedim?
Kız 1.55 boyunda erkek dediğin 1.85 olcak diyip beni red etti benim boyum 1.79 şaştım kaldım cevap vermediğim içinde moralim bozuk. Ne düşünüyorsunuz
Asgari Ücretle Çalışarak Kendi Arabamı Nasıl Alabilirim?
Kredi çekmem yasak kredi çekmeden nasıl alırım fuzulev vs hariç
Sizinde canınız sıkılıyormu?
şu aralar çok yalnız hissidiyorum , yalnızlık zoruma gider oldu aga be öyle yani. çirkin birşey olunca kimseyle iletişime geçemiyorum çekiniyorum.
Yazılımcı arkadaşım program yapmıs?
Arkadaşlar arkadaşım yazılımcı Türkiye 1. si çocuk ve şu an bir program yaptı falan diyorlar güya karşı tarafın telefonundaki her şeyi görüyormuş haberimiz bile olmadan böyle bir şey mümkün mü?
2021'de intihar eden 18.538 kişinin 17.896'sı erkek, 642'si kadın?
Tablo hakkında ne düşünüyorsunuz? Erkek intiharları neden böyle yüksek sizce?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer