Bazen cihazdan ya da yapan kişiden kaynaklı yanıklar oluşabiliyor ama normal değil bence. Çünkü cihaz çok uzun tutulursa zaten yanıklar oluşur haliyle.
Lazer sonrası vücutta yanık oluşması normal midir?
Hayır değildir yani ben yaptırıyorum kaç kez yaptırdım bilmiyorum ama sekiz kere oldu galiba hiçbir zaman böyle bir şeyle karşı karşıya kalmadım yani hiçbir zaman aşırı derecede sıcaklık ve yanık durumu gibi bir şey oluşmadı eğer böyle bir şey varsa ya yapan kişi yapamıyordur ya daha iyi aletin derecesi çok yüksektir ve yakıyordur yakmaması lazım