Erkekler sizi ilk bakışta minyon kadınlar mı, yoksa balık etli kadınlar mı etkiliyor?
Erkekler sizi ilk bakışta minyon kadınlar mı, yoksa balık etli kadınlar mı etkiliyor? #orkide #beyazorkidem😘
Fondoten concealer olarak kullanilir mi?
ya revolution concealer almaya gittim ama dikkat etmemisim yanlislikla fondoten olanini almisim birsuru de para verdim ama fondoten kullanmiyorum maalesef, concealer olarak kullansam olur mu sizce (fisim yok iade edemiyorum)
Sürekli grip olmak neyin habercisi?
Tam iyileşiyorum diyorum bir hafta sonra yine akmaya başlıyor burun chhcidks saka bi yana bağışıklığım çok zayıfladi ne iyi gelir buna
Ayrılık sonrası sosyal medya?
arkadaşlar hepinize iyi günler yaklaşık 2 senelik cidd bir ilişkim vardı ve ayrıları 2 ay felan oldu sorum şu ayrıldığımız hafta snapchatten hala Snap atmaya devam ediyor ben ona atmadığım halde alevimiz gitmesin...
Nişanlımı çok seviyorum ama hiç fedakar değil, hiç jest yapmıyor. Nasıl değiştireceğim?
Lütfen yardım edin geri mi çekilsem ne yapsam
Kısmetse olura gitseniz size talip olur muyum diyim mi?
Artık izleyemiyom 2,5 saat ne ya nasi izleyeyim insaf neyse sizinle cekcez o yuzden
Eşinin / sevgilinin anahtarlığında tanımadığın bir anahtar görsen ne düşünürsün?
Sence nereyi açıyordur? 😊🧐🤭
Boyumu nasıl kısaltabilirim?
Boyum o kadar uzun ki artık ayağa kalkmaya utanıyorum sürekli insanlarla boy karşılaştırması yapıyorum benden uzun kız yok zaten ama erkeklerin çoğuylada aynı boydayım psikolojim bozuldu lütfen bildiğiniz bir yöntem var mi
Almayı düşinmüyorum ama sizce bu fiyata bu işlemci degermi?
Almayı düşinmüyorum ama sizce bu fiyata bu işlemci degermi
Çok üzüld İstanbul’a gidebileceğim bir sevgilim yok?
İnsan azıcık bile hoşlansa ve parası varsa getirir kızı İstanbul’a ya bana bugün yazan erkeğe bakın
Evde baktığımız kediler sizce de evin bir bireyi çocuğu değil mi?
İki tane kedim var, çocuklarım olarak hitap ediyorum birine onlarla ilgili bir şey anlatırken. Karşıdaki kişi onlar çocuk değil hayvan, sizin böyle yapmanız yüzünden aile yapısı bozuluyor. O kadar da önemli bir yerleri...
Sizce bu yaştan sonra uzarmi?
Arkadaşlar boyum 160 22 yaşındayım ama boyumun uzamasını istiyorum sizce bu yaştan sonra uzarmi
Yılbaşına hazır mıyız, yılbaşı sizin için eğlence mi yoksa normal bir gün mü?
Yılbaşına hepimiz hazır mıyız? Yılbaşı sizin için eğlence mi demek yoksa standart bir gün mü?
İlk defa bir işte çalışacağım, korkuyorum. Ne önerirsiniz?
Merhaba arkadaşlar. Üniversite öğrenciyim. part time işe başlamayı düşünüyorum. Ama daha önce bir yerde çalışmadım. Hep babamın yanında çalıştım. Başka bir yerde çalışmadım. şu an ise endişeliyim bu konuda. Başka bir...
Düşunceli ve kibar bir sekilde yaklasan erkegin kiymetini neden bilemiyor bu kizlar?
Yanlış yapan ben miyim yoksa bu kızlara her defasında sert ve umursamaz mi davranmak lazim?
Balıkla cips denediniz mi?
Ben az önce denedim de çokseldi. Yoksa tek p*slik ben miyim sşldfsd
Yüzümde tüyler var ama fazla gözükmüyor ama ben rahatsız oluyorum açıkçası. Yüzümü jiletle alsam ne olur ?
O yüzden bu yüz tüy alma aparatı kullanmak istiyorum memnun olan var mı aranızda? İyi mi yapar kötü mü yapar bilmiyorum.
Ayrılıktan sonra erkeklerin ekleme merakı?
Bunu bir değil birkaç defa tecrübe ettim. Ayrılır ayrılmaz hemen sosyal medyaya Abanıyorlar ve arkadaş listelerini büyütüyprlar eski sevgili olan erkekler. Benim tek merak ettiğim bu davranışın altındaki motivasyonu...
Kilolu olan insanlar evlenmeye layık değiller mi?
Kilolu olduğum için arkadaşlarım seninle kimse evlenmez biraz sismansin diyip güldüler. Ama benim zoruma gitti bu durum eve gelip ağladım. Gerçekten de kilolu olan kadınların evlenmeye hakkı yok mu?
Sevgiliniz varken de p*rno izleme ihtiyacı duyuyor musunuz?
Gerek olmaz gibi geliyor bana zaten partnerim tüm ihtiyaçlarımı karşılar diye düşünüyorum.
Mide başında atma?
Selam arkadaşlar belki bilginiz vardır ben dr gittim tarif edemedim anlatamadım benim mide başında atma çarpıntı oluyor atak şeklinde boğaza kadar his edilen kaç gündür ve çok tedirginim başına gelen var mı acaba gün...
Sürükleyici bir film dizi önerileri?
Ev hanımının evde çok sıkılıyorum benim gibi olanlar hangi aktiviteler yapıyor acaba
Evde diş beyazlatma?
Evde bildiginiz bi diş beyazlatma yontemi var mi arkadaşlar dislerimi gunde 2 kere fircalamama rağmen asla beyazlamiyor yaptiginiz sonuç aldiginiz yöntem var mi
Kültür farkının ilişkiye etkisi büyük mü?
Sevgilim siirtli ben antalyaliyim. İyi anlaşıyoruz ikimiz de seviyoruz bana saygi duyuyor efendi birisi ama onun ailesi full kapalı ve muhafazakar. Benim annem açık akrabalarımın da yarısı açık yarısı kapalı. Ailesi benim...
Erkek arkadaşımın bana olan borcunu geri alabildim 💪🏼 ama kumar batağında canlı bahis oynuyo?
Erkek arkadaşımın bana 12.500 borcu vardı 8.250 TL yi geri aldım 1 sene sonunda ödedi, üstüne bi sürü hesap ödedi Elinde para olunca harcıyo, ya da belki aramız iyi diye, ya da parası olunca aramız iyi oluyo diyelim.....
4 yıllık erkek arkadaşım doğum günümde hediye almadı. Üzüldüğümü ona belli etmeli miyim?
Arkadaşlar doğum günümü mesaj olarak kutladı ama hediye vs bi jest bi sürpriz hiçbişi yapmadı ve üzüldüm açıkçası sizce ona belli etmeli miyim nasıl davranılır?
Instagram'da manken gibi kızlara bakıp kendimi çirkin buluyorum. Böyle düşünmekte haklı mıyım?
Neden o kadar güzel değilim ki çok şanslılar gerçekten güzellik bir hediye...🙄🙄🙄 keşke hayalimdeki gibi olsaydım...
Hayatınızda güzel insanlar var mı?
Ah @Cassie_Robichaud hayattaki en güzel şanslarımdan birisin papatyam..💫🥲 Canım arkadaşım benim.. Anılarımız birikiyor. Çok teşekkür ederim , kıymetli hediyen için.😘❤️🥳🧿 #Sükût
Özgünlük arayışında olan sanatçılar kendini geliştirebilmek için hangi yollara girmeli?
Özgünlük arayışında olan sanatçılar kendini geliştirebilmek için hangi yollara girmeli?
Askeri kimliğimle orduevi gazinosunu kullanabilir miyim?
Bugün yurdun akşam yemeğine yetişemeyeceğim yakınlarda askeri gazino var yemek yemek için askeri gazinoya kimliğimle girebilir miyim?
Sıkıntılarını nasıl bertaraf ediyorsun?
Size yük olan sıkıntılarından nasıl kurtuluyorsun? #DeliMavi 21 ARALIK 2022
Blockladığım sevgilimi özledim ne yapayım?
Keşke özlem hiç ama hiç varolmasaydı hiçbir ilişkide. Keşke başlangıç bu kadar güzel ve bitiş bu kadar acı olmasaydı. Hem özlüyor hem de onun acı çekmesine sebep olmuşumdur diye vicdan azabı çekiyorum.
Bu devirde okumamak mantıklı mı?
Bazıların maddi sorunları olur veya daha farklı sorunlar ya da keyiften, bu yüzden ne yapılmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer