Merhaba benim hayirlisiyla bi oglum olacak ve esim babasinin ismini koymak istiyor onun babasi hayatda benim babam vefat etti?

Koyulacaksa ölen birinin ismi koyulmasi gerekmiyor mu ki onuda sacma bulurum ben. Ve ben basta ek isim olarak kabul ettim ama diyoki babamin ismide söylenecek söylenmezse kiyamet kopar gibisinden simdide istemiyorum babasinin isminin koyulmasini napacam bilmiyorum cok yoruldum artik bu ailesine düskünlügünden beni ezmesinden
Merhaba benim hayirlisiyla bi oglum olacak ve esim babasinin ismini koymak istiyor onun babasi hayatda benim babam vefat etti?
Cevapla