Keşfet

Tüm Sorular

22yaşindayim 15 yaşindaki erkek kardeşim hep el kaldırmaya çalışıyor bana ne yapabilirim?

Benim gücüm yetmiyor ona zaten fiziksel kavgada edemem annem de uyarmıyor vurmuyor onu ne yapacağım bu iti
Cevapla 5 5

Sevgilimden değil ama ilişki fikrinden sıkıldım, ayrılmak mı yoksa devam etmek mi?

Sevgilimle 1 yıldır süren bir ilişkimiz var ve her anıyla çok güzel giden bir ilişki. Tutku olsun aşk olsun olgunluk şakalaşma her şey birbirimizle uyumlu. Çok da aşığım ama ben yalnız kalmayı özlediğimi fark ettim....
Cevapla 2 5

Varoşlar neden bu kadar muhafazakar, zengin ve elit kesim neden değil?

Muhafazakârlar hep onlardan çıkıyor elit, üst sınıf, sosyetik, zengin, statüsü yüksek insanlar hiç muhafazakâr değiller.
Cevapla 2 14

Neden ağır insanlar dinine düşkün zannedilir?

C. nsellik yaşamaz Ciddidir Böyle insanlar ağırdan çok ciddi bence sadece. Ağırbaşlı insan sadece oturup kalkmasını bilir o kadar.
Cevapla 2 7

Erkeklerin 30 yaşında veya sonrasında olgunlaştığını kim söyledi?

Bu yalanı kim uydurdu 20 de neyse 30 da da aynılar hatta 40 da bile aynılar
Cevapla 8 19

Ofisi olan diyetisyen ne kadar kazanır?

Şu an ofisi olan diyetisyen kira vergi fatura vs pek çok gideri çıkarabiliyor mu eline ne kadar kalıyor açmak ne kadar mantıklı yoksa memur olmak mı daha iyi bilen yakını olan varsa yazabilir mi
Cevapla 1 7

Sevgilim bana üvey ablam var dedi ama takipten çıktı, gizli ilişki mi vardı yoksa kıskançlık mı?

Ne zaman sevgili olduk üvey ablasını takip etmeyi kesti Şu an kendisi de takip etmiyor acaba üvey ablası mı yoksa başka bir şey miydi gecelere kadar konuşuyordu önceden ablam ablam diye ben de diyeceğim ki şimdi öğrenmek...
Cevapla 2 5

Sizce ilişkide kim dominant olmalı?

Erkekler hanımcı olup yönetimi kadına mı bırakmalı? Yoksa erkekler dominant olup karısını mı yönetmeli? Bence, arada bir roller değişebilmeli, genel olarak %60 erkek baskın olmalı fakat bazen kadın ipleri eline...
Cevapla 5 22

Mühendislik mezunu oldum ama çalismak istemiyorum, kimse ise almiyor mu?

EEM çıkışlıyım 2 yıldır işsizim. Kimsenin ihtiyacı yok zaten. Mesleğimden soğudum artık. Özel sektör para da vermiyor. Çalışmak istemiyorum.
Cevapla 1 3

Aileme isyan etmem gerekiyor mu?

Çalışmıyorum okumuyorum toplasak ayda 1 kere evden çıkıyorum evde yemek yapıyorum temizlik yapıyorum ama yine de asla yaranamıyorum çalışmıyorsun bir iş yapmıyorsun diye kızıyorlar uyku saatlerimi bile sayıp...
Cevapla 5 4

Evlenemiyorum büyü vs var mıdır acaba?

Merhabalar görüşlerinize ihtiyacım var kendi iyice çıkmazda hissediyorum ben 33 yaşındayım ve hâlâ karşıma evlenecek biri çıkmadı ya da hiç kimse evlenecek kadar sevmedi beni ne yapacağım şaşırdım artık çevre baskısı bir...
Cevapla 4 9
Cevapla 2 5
Cevapla 4 5

İftara yakın sizde agresif oluyor musunuz?

Tüm gün sakince oruç tutup son 1 saat sinirleniyorum 😒
Cevapla 22 13

Evin veya odan konuşabilseydi sana ilk ne söylerdi?

Veya ilk ne sorardı? Yoksa kızar mıydı? #SymrnaCityStyle #evyaşam
Cevapla 22 14

Doğumgünümü unutan kız arkadaşım?

24 Şubattı. Böyle bir mesaj attı kız arkadaşım. Ben ona tam gününde yazdım ve uzak şehirde olduğu halde hediye gönderdim. İnsanlar beni demek ki önemsemiyor değil mi?
Cevapla 4 4
Cevapla 4 4

Aileme söylemeliyimiyim?

19 yaşındayım üniversitede ayrı evdeyim tek yaşıyorum bir arkadaş grubumuz var dört kız bir erkek evimde iftar yemeği vereceğim yani hep beraber yemek yemek istiyoruz ama normalde böyle arkadaşlarım çok ve çağıran birisi...
Cevapla 2 8

Ütü yapmayı sevenler burada mı 😄, ütünü hep sen mi yaparsın yoksa başkası mı ütüler?

🍀 Kendim ütümü kendim yapıyorum arkadaşlar✨ ve inanmazsınız yaparken keyif alıyorum, peki ya siz? https://www.youtube.com/embed/A6LiOLnRA4o
Cevapla 26 10
Cevapla 2 7

Bir kedi olsaydın isminin ne olmasını isterdin?

Sanırım "Evrenlerin yok edenlerin efendisi" falan isterdim jsjfbwjdnwkd
Cevapla 10 6

Arkadaşlar ben akıllı bir sazanım insanlar beni toparlıyo daha akıllı yapiyo ama sonra tasiyamayip gidiyor neden böyle oluyor?

Hemen atlıyorum ama ben öğrenip veya kafamı toplayıp daha çok şey bekleyince kimse beceremiyor bi de iyiliklerine odaklanmamı istiyorlar.
Cevapla 1 2

Fingir bir kız olmadığım için mi koca bulamıyorum?

Erkeklere karşı soğuk karakterli yapım var ciddiyetsiz gördüğüm için tersliyorum yani yakışıklı zengin olsa dahi kendime yapamıyorum fena olamıyorum aman gidiyorsa defolsun diyorum
Cevapla 6 13
Cevapla 2 4

Bu hayatta biri olsanız kim olurdunuz?

Film, kitap veya gerçek hayatta kimin yerinde olmak isterdiniz?
Cevapla 5 2

Türkiye’de yemek sektörü neden bu kadar pahalı?

Yemeğe, kahveye derken 1000 TL tutuyor. Sonra buna verdiğim parayı başka bir şeye verirdim diye üzülüyorum. Yol parası da pahalı. Dışarı çıktığın an 1000 TL'nin çıkmasını göze alacaksın
Cevapla 1 5

Turkiyeden uzaklaşınca insan dinden de mi uzaklaşıyor 😅?

Ramazan 🌙 ayına girmişiz Allah kabul etsin 🤲 İspanya'ya taşındım buradaki toz pembe 🎀 hayata dalıp Ramazan'ın gelişini unutmuşum 🥹 Instagram'ı kapattım, tiktok kapattım, Facebook kapattım, snapchat kapattım gerçekten...
Cevapla 1 2

İnstagramda, evlenip de sadece eşinin soyadını yazanlar sizce de garip değil mi?

Kendi soyadını bile yazmıyor direkt eşinin soyadını yazıyor çok kötü ya. Kendi soyadını instada yazmayanlara anlam veremiyorum önceki soyadını silmiş gibi sanki kocası için ölüp bitiyor onun soyadını almak için gibi bir...
Cevapla 7 5

Kimler zift kahve aşeriyor?

Ben ama kendi demlediğimi içerdim şu an
Cevapla 3 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨