36 yaşında boşanmış bir kadın olarak 25 yaşında genç bir erkekle sevgili oldum sizce yanlış mı yaptım?

Bakımlıyım, yaşımı göstermiyorum, şimdilik her şey iyi ama yine de ileride ona yetersiz kalır mıyım?
36 yaşında boşanmış bir kadın olarak 25 yaşında genç bir erkekle sevgili oldum sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla