Kendimden 23 yaş büyük birine aşık olmakla hata mi ettim?

Merhaba ben 24 yaşındayım, 47 yaşında bir adama aşık oldum. İlk işe girdiğimde orada ustaydi, hayatimda biri var ama bıktım ondan diyordu eşinden ayrılmış ama bosanmamis başka bir kadınla yasiyordu. Bir gün eşyalarını aldı is yerinde kalmaya başladı, bütün paramı alıyordu dedi , beni sürekli tehdit ediyordu dedi , gerçekten de kadın surekli sen bittin seni mahkemeye vereceğim telefonları ac vs diyordu, sonra biz zamanla onla yakinlastik, dedim sana başka iş bulalım ayril burdan o kadinda bilmesin, tamam dedi öyle yaptık, 2 aydır düzenli konuşur ederdik , hat kadının üstüne olduğu için kadın mesajlarımızı görmüş, dün beni aradı dediki aranızda ne var dedi , daha geçen hafta bende kaldı dedi , onun bana birsuru borcu var ödemezse mahkemeye verecegm dedi , hatta kızıma bile tacizde bulunmuş bunu da soylecegim dedi , bende dedim bana bunları niye söylüyorsunuz, oda dediki mesajlarınız benim telefona geldi sabah konuştuk o kizla eskiden tanışıyordum aramizda bsy yok ben seni çok seviyorum demiş kadına, yeni iş yerini de söylemiş. Sonra iste kapattık aradım beni engelledi. Yani anlamıyorum illa bu kadınlar gibi çirkef mi olmak lazım erkeklerden para mı koparmak lazim , ben onu gerçekten seviyordum ama o kadın ne yaptı etti tekrar beraber oldular. Çok mutusuzm

Güncellemeler
1 yıl
Benden 23 yaş büyük birine aşık olmam suç mu?
Kendimden 23 yaş büyük birine aşık olmakla hata mi ettim?
Cevapla