39 yaşındayım, 21 yaşında bir erkekle sevgiliyim. Sizce bu yaptığım doğru mu?

Yine soruyorum ama merakimdan arkadaslar merhaba ben calisan bekar bir kadin ve hic evlenmedim. Ortalama guzellikteyim , minyonum. İnternet uzerinden yasadigim sehirde tanistigim 21 yasinda uzun boylu kasli ve yakisikli bir erkekle sevgili olduk. Bulustuk vakit gecirdik. Sizce dogru mu yapiyorum? Dusuncelerinizi merak ediyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarinizi bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Amma hirpaladiniz aaa
39 yaşındayım, 21 yaşında bir erkekle sevgiliyim. Sizce bu yaptığım doğru mu?
Cevapla