21 yaşındayım. 30 yaşında erkekle sevgili olmam yanlış mı?

21 yaşındayım, sevgilim 30 yaşında. Daha önce cinayetten 6 yıl yatmış, şu anda da silahı var ama kullanmıyor. Beni çok sevdiğini biliyorum. Ben de çok aşığım ama çevrem yanlış olduğunu ve bana zarar geleceğini söylüyor. Ama insanlar değişebilir? Önceden öyle ama sonuçta akıllanmış ve ders almış. Şimdi beni çok seviyor ve çok saygılı. İkimiz de birbirimizi çok seviyoruz. Birkaç yıl sonra da evleneceğiz zaten. Sizce yanlış mı yapıyorum? Mutlu olamaz mıyız?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
21 yaşındayım. 30 yaşında erkekle sevgili olmam yanlış mı?
Cevapla