Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çoğu yorumda ben şunu görüyorum “Yaa yaşa takılmayın ne olacak anlaşıyorsanız devam” gibi ve benzeri yorum gelmiş Ben HAYIR OLMAZ diyorum nedenine gelecek olursam sıralayayım sana
1. Her ortamında veya arkadaş ortamı olsun en basit örneği Bu çocuk kim diye yakın arkadaşların soracaktır Bak cümlemde fark ettiysen Çocuk geçiyor adam değil.
2. Yüksek Tahminlerimce sen çoğu şeyi yaşamış ve geçirmişsindir tecrüben ile sabittir bir yerden sonra o hayat tecrübesi edinmediği noktalarda sınıfta kalacaktır ve sen artık idare etmekten bir yerde amann yeter diyecek doza geleceksin
3. Ailen belki Hoş karşılamayabilir bilmiyorum nasıl bir aile sadetiniz var yorum yapamam haddime değil buda bir kriterim arasında
4. İnsanız Olur mu olur bir yerde o soru tekrar eder çok yaş farkımız var hani ben sana karşı yetersizmiyim hissi
5. Maddiyat konusu ve kariyer Belki Arkadaş diye hitap edicem küçümsemek haddime değil Maddiyatınız çok ultra lükstür eyvallah ama bir yerde bir şey olursa siz ya da erkek tarafı çöküşe geçerse Siz yine yöneten tarafa geçmiş olur ve ipler sizin elinizde olunca artık arkadaş yapıcı düşünmeyip pes edecektir
Çok uzatmak istemem 5 madde yeterli Aynısını bende yaşayan bir insan olarak kadın tarafı benden 8 yaş büyüktü ve Ciddi sorunlar yaşamıştım ve bende henüz 23 yaşımda idim olmuyor kısacası Ünlüler ya falan bak nasıl gül gibi anlaşıyorlar diyenler olacak kimse o evde ne fırtınalar koptuğunu bilmiyor ve kapının arkasında değilsiniz ve Zaten birçoğunun ortak yönleri var sonu hüsranlarla bitti gördük boş yere kimse çenesini yormasın saygılar sevgiler.03 Yorumla- 6 ay
Onun sebebi erkek 30 dan sonra düşünebilme basliyor ergenligi aştığı yaş 30 ve üstü.40 yaşta hem erkek hem kadın için büyük bir donemeç
- 6 ay
Erken olgunlaşmasınin sebebi kadına yüklenen roller sen yapmasan serseri derler güler geçerler kadın yapınca öyle olmuyor. Biz herşeyde dikkatli olmalıyız siz çocuk gibi herşeyden bı haber yasayabiliyosunuz. Hep bilmiyorum anlamıyorum ayağında yılları geciriyosun
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
6 aySorun yaşar mısın evet bence yaşarsın çünkü çok ciddi bir yaş farkı var ve erkek 36 kadın 23 olsa da durum bu yani 13 yaş ciddi bir yaş farkı. Çocuk bakıcılığı vs gibi cümlelerde kurmayacağım çünkü olgunluk yaşla değil yaşanmışlıkla kazanılıyor daha çok ama sağlıklı bir yaş farkı olmadığı da bir gerçek. O yaşlardaki erkek aileden varlıklı değilse zaten maddi bağımsızlığı da yok demektir ve 30’larındaki bir kadın için bu bir süre sonra sorun olmaya başlar ki erkek için de böyle. Eğer ki evlilik gibi ciddi bir beklentin varsa bu bahsettiğin ilişkinin evliliğe evrilmesi çok düşük ihtimal olarak görünüyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayBen 23 yaşındayken, 40 yaşında biriyle sevgili olmuştum. İlk başta herkes “Bu kadar yaş farkıyla ne yapacaksınız?” diyordu ama ben hiç düşünmedim. Onun tecrübesi ve olgunluğu bana güven veriyordu, ben de enerjim ve hayata bakış açımla ilişkiye renk katıyordum. Zaman zaman bazı konularda fikir ayrılıkları oluyordu ama ikimiz de birbirimizi anlamaya çok istekliydik.
Hayat planları, gelecek kaygıları… bunlar hiç sorun olmadı. Hatta onun rehberliğiyle bazı şeyleri daha rahat ve bilinçli planlamaya başladım. Ailelerimiz başlangıçta tereddüt etti ama zamanla alıştılar ve ilişkiyi kabul ettiler.
Sonunda evlendik ve 3 çocuğumuz oldu. Yaş farkı hiçbir zaman sorun olmadı; aksine bizi birbirimize daha da yakınlaştırdı. İletişim, saygı ve sevgi olduğu sürece her şeyin üstesinden gelebileceğimizi gördüm.
50 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
6 ayBişey olmaz. Erkekler yaparken sorun yokta kadın yapınca mı sorun. Çok da güzel olur
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Valla aşkın yaşı olmaz derler ama yaş farkı bazen ilişkide farklı dinamikler yaratabilir. 36 yaşında olman, daha fazla deneyim ve olgunluk getirebilir ama 23 yaşındaki sevgilin belki de hayatın bambaşka bir evresindedir. İleride sorun yaşayıp yaşamayacağınız tamamen sizin anlaşmanıza, iletişiminize ve karşılıklı beklentilerinize bağlı.
Her iki taraf da birbirine saygı duyuyor ve farklılıkları zenginlik olarak görüyorsa, hiçbir problem olmasın! Ama beklentileriniz konusunda açık olmanız çok önemli. Peki sana göre, yaş farkı aşkı etkiler mi? 🫶21 Yorumla- 6 ay
Çok doğru daha genç ve kanı kaynıyor bı sure sonra o da başka denizlere yelken açınca unutlur her şey anlık heves
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Yaşarsın çünkü erkekler eskide ki zamanda ki gibi değil
13 Yorumla- 6 ay
Evet 20 li yaslardakiler daha ciddi hemen evlenelim edelim derdindeler 30 yaş üstü lakayit tavırda değişik bir donemdeyiz
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
6 ayİlişkiniz devam ederse evliliğe yol gözükür.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 6 aysorun olmaz kadının büyük olması daha güzeldir
60 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
6 ayEee yani sen yaşlı o genç kalacak seni beğenmeyecek aklımı başına al kendi yaşıtlarınla ilgilen gadası
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sorun yaşayıp yaşamamanız yaş farkından çok hayatta ne beklediğinizle ilgili. Sen 36 yaşında daha oturmuş neyi istemediğini bilen bir yerdesin. O 23’te hala kendini deneme aşamasında olabilir. İş şehir arkadaş gelecek planı bunlar daha net olmayabilir. Şu an uyumlu olabilirsiniz güzel de gidebilir. Ama zaman geçtikçe sen daha net adımlar beklerken o ağırdan alabilir. En çok burada sürtüşme çıkar. Eğer sorumluluk alabiliyor sözünün arkasında duruyorsa ve ben hazırım diyebiliyorsa sorun azalır. Yoksa yük çoğu zaman sana kalır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayBence erkek her zaman daha olgun olmalı çünkü kadın zaten duygusal olarak çok erken büyüyor hayatta. Sorumluluk almayı, fedakârlığı, dengeyi daha erken öğreniyor. Erkekse bazen duyguların peşinde savrulabiliyor. O yüzden bir ilişkide denge kurulacaksa, erkek olgun durmalı ki kadın da o güveni hissedebilsin. Olgunluk yaşla değil, duruşla ilgilidir. Şimdi sen 36 yaşın ağırlığını taşırken o ise daha yolun başında. Bugün her şey güzel gelse de yarın bambaşka olabilir. O yüzden ben bu tarz yaş farkına olumlu bakamıyorum maalesef..
01 Yorumla- 6 ay
Erkek 35 kadın 45-55 olsa olabilir çünkü erkek o ergen tavirlarini 30 dan sonra bırakıyor. Yeni araştırmalara göre ergenlik bazı kişilerde 30 a kadar surebiliyormus. Bende özellikle erkeklerde böyle diye dusunuyorum
6 ayİlişkiniz başlı başına sorun23 yaş, 36 için çok gençbu yüzden ileride üzülen taraf sen olabilirsin Yaş farkı bazı konularda farklılıklar yaratabilir, olgunluk, hayat tecrübeleri falan Bu yüzden bir gün bırakma ihtimali yüksek çok kaptirma kendini üzülürsün
30 YorumlaTakılmak için olabilir ama ciddi olmaz zaman ilerledikçe farklılıklarınız yüzeye çıkmaya başlar o kişi ne kadar olgun olursa olsun o yaşta kimliği tam yerine oturmamıştır heves kaynaklı senle birlikte çünkü bu kadar yaş farkı normal değil bir süre sonra sıkılır genç kızlara ilgisi kayar
20 YorumlaKimse kimsenin kahrını bedava çekmiyor para durumun iyiyse yarın çıkarlar ve menfaatler uyuşmayınca ayrılık kaçınılmaz olur para kimdeyse onu sözü geçer derler sen de onu kendi hayatına uydurmaya çalışırken en sonunda pırr diye uçup gider genç yani tutamazsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
6 ayBu çocuğun beklentileri farklı olabilir bu yaştaki birinin kendinden bu kadar büyük biriyle ileriye dönük bir ilişkisi olmasını istediğini sanmıyorum ama tabi bunlar hep yaşanmışlıklar bize denk gelenler belki size denk gelmez daha iyi birisi olabilir umarımda öyledir her şey gönlünüzce olsun 🤗
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı.
6 ay23 yaşındaki çocukla ne işin var Allah aşkına. O 10 sene sonra eğer tipi düzgün zeki de bir erkekse altın çağında olacak daha genç kadınlara ulaşabilecek. Sen ise çocuk bile doğuramayacaksın. Senin dengin 45 üstü adamlar kusura bakma yani.
426 Yorumla- 6 ay
@Marshelow amacınız zaten takılmak ciddi düşünmezsiniz o yüzden bi sey diyemem
- 6 ay
@Marshelow cinsellik için mi takildin
- 6 ay
@geribaksanbi hayır hiç sevmem cinselliği nefret ederim gezmek tozmak birlikte eğlenmek için
- 6 ay
@Marshelow valla haklısın takılmak için bile olur genç erkek. Insanın ruhuna iyi gelir belki soru sahibi de gayet çocuk ruhlu biri. Cok görüyorum öyle ben 24 yaşındayken 50 yaşında kadın benden daha hareketli daha sosyal enerjik neşeliydi. Nadiren de değil çok karşılaştım bu tiplerle eşleri somurtkan kadınlar hayat dolu erkekler yaş aldıkça ihtiyar erkek huysuzlugu geliyor
- 6 ay
@PeachGirl58 erkekler olgun seviyosa amacı cinsellik bunu bil yoksa neşe eğlence hepsi fasa fiso seninde amacın takılmaktan ziyade gençse bir sey diyemem
- 6 ay
@geribaksanbi erkek genç citiri da kullanıp atıyor değişen bişey yokki yaşı geçse de komplekse girip genc istiyor sıfatına bakmadan. Sizin kafa sıfır kilometre belirleyicilik yok
- 6 ay
@PeachGirl58 sen kaç kişiyle takıldın kenara attin peki her erkek bir degil yalnız
- 6 ay
@Marshelow genc daha sert dik olur
- 6 ay
@Marshelow burcun ne?
- 6 ay
@Marshelow toxic
- 6 ay
@Marshelow bende akrepim Kasım akrebi misin sjjsjsj
- 6 ay
@geribaksanbi evet
- 6 ay
@Marshelow akrepi taki. ettim jsjsjsj Kasım kaç bi de aynı çıkıyomuş😀😀
Özelliklerini taşıyo musunn - 6 ay
@Marshelow oha bende 16 Kasım sjsjjs sansa bak😀
- 6 ay
@geribaksanbi kaç yaşındasın
- 6 ay
Dmden yazamadım yazar mısın sonuçta ayni günde doğduk sjjsjsj keşke yillarda aynı olsaydi jsjsjsjs komşu olurduk
- 6 ay
@Marshelow 29
- 6 ay
@Marshelow nerde yaşıyosun bu arada
- 6 ay
@geribaksanbi İzmir sen
- 6 ay
@Marshelow samsun bu arada akrepim diyosun cinsellik sevmem dedin çelişiyo bu
- 6 ay
@Marshelow dedim öylesine
- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
6 ayİş yerinden bi kadın var 45 yaşında eşi 32 yaşında 5 yıl ancak evli kalabildiler şimdi boşanıyorlar. Kadının ikinci evliliği gelinlik giymiş davullu zurnalı düğün yapılmış ama işte sonuç bu ne yazıkki
41 Yorumla- 6 ay
Harika yasin var
6 ayBen 27 eski sevgilim 38 yaşındaydı çoğu şeyde anlaşıyorduk ama iş ciddiye bindiğinde öyle olmuyor yaş farkından dolayı evlilik işi problem sadece takılmak istiyorsan keyfini çıkart muhtemelen o öyle yapıyordur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
6 aySübyenci misin diyeceğim olmayacak ama diyeceğim 😅 tabi ki sorun yaşarsın 13 yaş yani o doğduğunda sen 13 yaşındaydın neredeyse ortaokulu bitirecektin insaf 😁 çok zorbadım yeter 😂
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 ayYani, bu ilişkinin fazla ilerisi olmaz sanırım! Erkeğin odağında seninle yaşayacağı seks vardır muhtemelen ve olgun bir kadını hayal ettiğinden çok daha fazla tecrübe ettikten sonra, aranızda sorunlar ya da monotonluklar başlayacaktır
00 Yorumla
6 ayUl. an zaten sorun'un içindesin, ilersi mi kalmış? İki silkelendikten sonra işin bitrcek, hala istikbâl-i ati mi diyosun dldd
Ulu tanrım, bizden sonra ki nesli seyrediyorum, gözlerim kapalı
00 Yorumla
6 ayBence ilişkilerde yaş değil olgunluk önemlidir 40 yaşında olup çocuk gibi davranan varken 25 yaşında olup olgun gibi davranan da var o nedenle eğer olgun ise sorun olmaz
10 YorumlaŞöyle bir şey var gençler ile ilişki de daha genç his edersin kendini onlar olgunlaşır sen Ergene dönüşürsun ileride sorun olur mu bilemem iyi anlasirsaniz sorun olmaz size bağlı artık.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayO adamın niyetinin farkında mısın yaşıtlarıyla değil seninle neden oldu hiç düşündün mü? Evet ilerde sorun yaşarsınız çünkü küçük kız seviyor ve aranızda çok büyük fark var olgunluğunuz aynı asla olamaz imkansız erken çöküyor kadınlar büyükle olunca saf olmayın büyükle olmayın niyetleri kötü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 455 cevap paylaştı.
6 aybunu bilmeyecek kadar aklınla nasıl 36 ya geldin. erkeği de kadını da sorun yaşar kadın daha çok yaşar
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 ayAncak FB olur. Sorunun katmerlisini yaşarsın. Tecrübe kazanıyor üzerinden Sıkılınca senden genç birine gider sen de giden zamana acırsın. Senin bileceğin şeyler tabi ki
00 Yorumla
6 ayÇok büyük ihtimal evet.
sen 50 olduğunda adam 40 bile olmayacak. Büyük ihtimal boynuz yiceksin. Yaşlılığını bu tarz bir ilişki için kaosa çevirme
00 YorumlaSoeun yaşamazsın sorun olur diyenler aynaya baksın. Bor erkek 50 sinde 20 lik aliyorsa bir kadının da bunu yapmasında sorun olmaz. ben 32 yim 18 yaşında ciddi düşündüğüm kızla çıkıyorum
00 YorumlaCiddi ilişki çıkmaz anlık hazlar zevkler yaşanır. Erkekler için böyledir. Tersi olsa sorun olmuyor doğa kadını hızlı yaşlandırıyor gerçeklerden kaçış yok.
09 Yorumla- 6 ay
Doğa değil ataerkil toplum öyle misyon yüklemiş yerçekimi sadece bizim için değil.55 ten sonra da çocuk dogurmamali zaten kadın bedenine yazık. Doguran genç kadına da yazık ikisininde ömründen yıllar gidiyor hayatıyla kumar oynuyosun. Bedenin eski haline asla dönmeyecek bir ton yeni hastalık oluşacak. Gogus şekli değişecek. Bir ton ruhsal değişiklik yaşayacak hayatının sonuna kadar korkuyla yaşayacak yavrusunu korumak için hep diken üstünde olacak. Erkek babalığı sonradan öğreniyor da bizim için süreç farklı öncesinde ve sonrasında yaşadığın değişiklikler kalıcı.
- 6 ay
Çocuk kadının hücrelerini o yaşa kadar biriktirdiği vitaminleri mineralleri herşeyi götürüyor. Her çocuk dogurdugunda ömründen 5 yıl gidiyor. Degisen cilt saç dişler ruh hali de cabası
- 6 ay
Biz hayatımizla kumar oynuyoruz bı zahmet 50 den sonra sorumluluk bitsin. Erkek kadın hep dogursun istiyorda o işler öyle değil. Beden görülürken hala devam etmek saçmalık olurdu. Sorun şu erkeginde hücreleri yaşlanmiyor zannediyorlar da sizinkilerde cılık yumurta gibi oluyor çok genç kadinla da evlensen ( ki subyancilik) sendeki y kalıtsal hastalık taşıyan gen kızdan dolayı olmasa da senden dolayı çocuğun hasta olur. Benim çevremde var kadının çocuğu ölü doğdu bir tanesinin çocuğu engelli doğdu diğerinde mikrosefali vardı. Yani olmazsa yine de olmaz.
- 6 ay
Doğal secilimde kadın hep en iyiyi en yakışıklıyi en gosterisliyi seçmeli burada doğurganlık kriter değil.
- 6 ay
Siz bunca zorluğu yasasaydiniz hamile kalırım diye korkudan kadının oturduğu yere oturmazdiniz. Iste büyük risk almayanlar kendince kadını degersizlestirir. Yasini dogurmamasini bahane eder.
- 6 ay
Benim kısacak yorumu derinlemesine açıklamışsınız teşekkür ederim 😀 Aykırı bir şey söylemedim zaten
kadın olmanın da erkek olmanın da kendine göre zorlukları var. (Yüzyıl öncesine göre) Eskiden durum daha kötüymüş şimdi yine sağlık tedavi metotları gelişti de doğumda anne bebek ölümleri azaldı. Her doğum sancılıdır bir çeşit travmadır, sonuçta bu kutsal görevi biz belirledik-vermedik çıkışmanıza tepkinize anlam veremedim.
- 6 ay
Yorumundan yola çıkarak söyledim. Yaratilis bu ama kadından yüksek beklentileri olan sizlersiniz.
- 6 ay
Yaratılış diyelim 👍 Fıtratı bozan, kadın erkek eşitliğini savunan kesimlerin birtakım oyunları yeni dünya düzeni. Kadın erkek eşitliği savunuluyorsa haliyle beklentilerin yüksek olması normalleşmiştir. Kadın erkek Eşitliği yerine kadın erkek tamamlayıcılığı olsaydı, herkes mutlu olabilirdi. Günümüz insanı anlık hazlar üzerinde bir dünya kurdu. Aile de toplum da bozulmuş durumda yeni işler her iki taraf içinde pek iyiye gitmiyor :/
- 6 ay
Ataerkil toplumun beklentileri yeni değil ki arabistan'a bak burasiyla aynı erkek kafası. Fitrattan kastım erkeginde kadının da yaslandiginda bitiyor artık bedenin dinlenmeye geçiyor olması. Ama erkek sadece kadına mal ediyor diyorum. Esitlik değil ayrıca adalet gerekli herkese feminist demeyi keserseniz daha iyi anlayabilceksiniz
6 ayNiye olsun ki. Bak özlem bir kadın var eğer gelsin. Hemen nikah dairesi 44 yaşında evet desin. ben 35 deyim. Tam kadın. Girdiğin an koynuma çıkmışsın.
01 Yorumla- 6 ay
Senin kadın olarak son dönemim. Rahat rahat yat yaşatsın sana.
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Önceden kendimizden 10 yaş küçüklere kardeşim büyüklere abi abla derdik şimdi aşkım bebegim diyoruz
Tercihi siz yapmışsınız sorun olursa da olmazsada sizin sorununuz mutluluklar00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 550 cevap paylaştı.
6 aytabikide yasarsin oldugundan fazla yas farki var dogru degil kendi yasina gore uygun birisiyle konus bence ve birseyi cok merak ettim senin konustugun lavuk kendi yasina gore birisini bulamamismi?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
6 aySen akıllara zarar kendine geçici seks partneri bulmuşsun. O sende kalacak zannediyorsun 36 yaşına kadar boş yaşamışsin, 36 dan sonrasını da boşa anlık zevklerde geçirirsin.
02 Yorumla- 6 ay
Benim öyle olmadığımi test mi ettin?
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
6 ayNe kadar ciddi bir düşüncen var bilmiyorum ama taze taze ve dipdiri dipçik gibi yaşatır seni ve sende onu , bence sorun olmaz ama çok uzun soluklu olacağını düşünmüyorum
00 Yorumla Direk evet yede hayır hiç kimse diyemez
Aranızda ki ilişki tam nedir nezaman dir beraber siniz kendisi ne iş yapıyor sorumluluk sahipi mi
Sen ne iş yapıyorsun kendisi fakir sen zenginmisin
Bunlara bakıp düşünürsen anlaşlır hee sadece arkadaşlık olaraksa hiç bir şeye bakma devam00 Yorumla
6 ayEvet yaşarsın çıtır bulur sana bay bay der😅
36 Yorumla- 6 ay
@Marshelow 1. Benim kocam yok.
2. tedavi olun hemen - 6 ay
@Marshelow kendinden büyük kadını ne için sevdiği ortada yoksa ne yapsın 20 lik oğlan seniii
- 6 ay
@Marshelow geçmiş eki kullandığına göre hayatında yoklar 🤣 niye olsunlar ki
Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. 23 yaşındaki erkek sadece seni yatağa atmayı düşünür
22 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayBende 23 um sevgilim 31 yasinda. Uyumluyuz gayet.
26 Yorumla
Cevap sahibi6 ay@Marshelow sebebi ne peki , dahami enerjikler , neden cekiciler
Cevap sahibi6 ay@Marshelow haydaaa
Cevap sahibi6 ay@Marshelow sevgilimle ayni seyleri dusunuyosun o yuzden
Sen boş ver yorum yapanları ya birbirimizi seviyorsanız sıkıntı yok bence çünkü oğlan da seni seviyorsa sen de seviyorsan no problem bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. İleride sorun yaşamazsınız, çünkü ilerisi yok. Ama sonuçta aşktır, sevgidir, eğlenmenize bakın bugünü düşünerek.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Ula diyeyum saa bir şey sevgi var ise aşk var ise birde gözlerinde kendini görüyorsan ula sakın birakma o uşağı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. İlk zamanlar olmaz, ileride ne olur ne olmaz bilemeyiz, iyi geçinen de var sorun yaşayanda var. Yaşanmışlıklar var.
00 Yorumla
6 ay13 yaş var aranizda bu uzun sürücek bir ilişki olmaz yaşınız ilerlicek ve o genç sizden bu olmaz aklınızı başınıza alın yasitiniz olun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
6 ayBenden bi kaç yaş küçük erkeklere çocuk ergen gözüyle bakıyorum böyle şeyler midemi bulandırıyor...
Oğlun yaşında resmen03 Yorumla- 6 ay
Ergenlik 25 yaşına kadar sürer
26 dan itibaren ergenlikten çıkmış olunuyor.
Gizli Üye(30-35)6 ayDikkatli ol derim şu erkeklere kac kere sordum hepsinde de benzer cevaplari verdiler sevgilimden daha güzel bir kız görürsem ona bakarım diye bakmam diyen çok azdı. Takip et bakalım olanları bakalım zaman size nasıl bir hal getirecek
06 Yorumla
Cevap sahibi6 ay@EnesBT gelmiyor da gerçekten evleniyorlar hala aynılar gözleri fıldır fıldır dışarıda yanında karıları var ona rağmen başka kız süzüyorlar terbiyesiz terbiyesiz ondan sonra da bazen birtakım yollu ablalarımızın da bir yerleri kalkıyor bana baktı eşi olduğu halde bana baktı diye aa ne kadar övünülecek bir şey sanki canımsın
Cevap sahibi6 ay@Marshelow ee şekerim ne demisler gözler kalbin aynasi😄
Cevap sahibi6 ay@Marshelow 🫢🫢
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Olmaz bence Yaş farkı var ama sen olgunsun o daha toy İleride sorun yaşamak büyük ölçüde olgunluk ve iletişime bağlı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 690 cevap paylaştı.
6 ayAnın tadını çıkar, ilerisini boş ver gitsin. Zaten kimin yarını göreceği ne belli? 🤷♀️😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
6 ayEvet yaşarsın yarın bir gün sana diyecek ki Aklım başımda değildi aklım yeni başıma geldi diyecek
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
6 ayBen 5 ya da olmaz derken sen benden daha citirini buldun
10 Yorumla
6 ayKadın büyük olunca zengin olursun derler daha bereketli olurmuş
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 755 cevap paylaştı.
6 aySevgili olmakta sıkıntı olmaz ama evlilik olmaz derim
10 Yorumla
6 ayŞu an her şey güzel gidebilir ama bir zaman sonra ya onun hal ve hareketleri çocuk gelecek ya da senin davranışların ona çok sıkıcı/boğucu gelecek ben kendimden 3-4 yaş küçüklere bile tahammül edemiyorum. Ciddi fark oluyor
22 Yorumla- 6 ay
hahahahahahahahahahhahahahahahah
- 6 ay
Profildeki sensen hiçte yaşini göstermiyon helal sanaaa
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Anı yaşayın
Kimse cok ilerisini asla göremez bilemez
00 Yorumla
6 ayKız onlar daha bebe nasıl anlasiyorsun hepsi Ergen ben 30 yaş altına bakmıyorum bile
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
6 ayBen 25 yaşımda midem almiyo kendimden küçük oğlan abla sen masallah sübyancı çıktın
01 Yorumla- 6 ay
Ki çok küçük bir yaş 23 pes
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Mutlaka yaşayacaksın. O zamana kadar anın tadını çıkar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Siz daha sevgili olmadınız ki neyin derdi bu?
00 Yorumlaboş ver ilerisini tadını çıkart enerjisini kullan
00 Yorumla
6 ayİlerisi mi :)
Al gülüm ver gülüm ilişkisinde ilerisini hayal etmek :) komik geldi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
6 aySanmıyorum eğer ikinizde çalışıyorsanız 1 iş sahibiyseniz..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Anlasiyorsaniz yaşamazsıniz ama bazı şeyleri baştan konuşun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
6 ay23 yaşındaki bir erkek neden 36 yaşındaki bir kadınla sevgili olur anlamıyorum.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
6 ayEvlilik yoksa bak keyfine nasıl mutluysan öyle yaşa kimin ne dediğine bakma
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sevdiğiniz sürece bir sorun olacağını sanmiyorum, çevreyi de takmamaniz lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Normalde toplumsal kurallara göre Erkeğin yaşı büyük olur. Tam tersi olsaydı olurdu.
00 Yorumla- Devamını Gör (257)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer