Sizce 20.000 TL nafaka ile geçinilir mi?
Eşimle boşanma kararı aldık 20.000 tl nafaka ödemek istiyor sizce bu para yeterli mi? 10.000 asagı ev yok kira fatura derken 5 kalır sanırım
Ne kadar zengin olursanız olun sizi fakir gösterebilecek özellik nedir?
Birini ezme duygusu , geçmişte ezildiği için bilinçaltı birini ezmek istiyor. bazıları
Ameliyat korkumu nasıl yenerim?
Beni bayıltıp kistli dişlerimi ameliyat ile çekicekler çok korkuyorum ya
Vasfım yok, üniversite mezunuyum, kariyer netten birçok başvuru yaptım dönüş olmadı. Ne yapmalıyım?
İşin aslı ne iş yapabilirim
Yan profili kötü olan biriyle sevgili olur muydunuz?
Normalde önden bakılınca yüzüm normal yandan bakılınca kasisten geçiyor gibi burnum çok kötü siz böyle birine bakar mıydınız önemli mi sizin için
2 yıllık sağlık turizmi işletmeciliği yazdım. Önü açık mı?
Arkadaslar ben iki yıllık saglik turizmi işletmeciliği yazdım daha dogrusu o geldi önü açık bi bölüm mü?
Geri döndürme büyüsü yaptırdım?
Geri döndürme büyüsü yaptırdım tuttu ama içimde bi huzursuzluk var neden
Sabah kahvaltısı niyetine dürüm çiğ köfte yenir mi?
yani o bana bakıyor ben ona şu an ama kararsızım 😀
Paycell şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Eski e postam ile kayıtlıydım o e postayı silince onay mesajı alamadık daha haliyle telefon numaram ile de şifre değiştirme kodu vermiyor ne yapmalıyım
En mutlu sabah nedir?
Tatile gittiğin yolculuğun eşlik ettiği, güneşi yollarda doğurduğun sabah, en mutlular arasındadır kesinlikle. Ya sence?
Lise diploması olmadan yurt dışına çıkabilir miyim, para konusunda problemim yok?
Merhabalar ben ailevi sebeplerden dolayı lise okuyamadım, şu anda yurt dışına çıkmak ve oturum almak istiyorum maddi açıdan bir problemim yok. Diplomayı çok kafama takıyorum ortaokul mezunu olarak gitmem imkansız mı...
En son hangi filmi izlediniz 🎬🎞?
Ben en son Fall adlı filmi izledim. Film, çölün ortasındaki 2 bin fitlik bir radyo kulesinde hayatta kalma serüveni hakkında. Peki siz en son hangi filmi seyrettiniz?
En son hangi kitabı okudunuz 📖📕?
Ben en son Primo Levi 'nin Bunlar da mı İnsan? adlı kitabını bitirdim. Bu kitapta Primo Levi II. Dünya Savaşı sırasında toplama kamplarında gördüğü Nazi zulmunü anlatmaktadır. Peki siz en son hangi kitabı bitirdiniz?
Yani gercekten geri kafalimiyim kafayimi yedim?
Arkadasim ilk bulusmasini yapicakti tek buluşmak istemiyorum sende gel dedi kiramadim neyse cocuk geldi arabaya bindik sonra bunlar konuşmaya basladilar meger 1 haftalik tanismislar neyse bende yemege falan cikicaz...
En gelişmiş doğu illeri hangileri?
En gelişmiş doğu illeri ve özellikleri hangisidir Eskişehir de Kürt var mı, Mardin urfa yakın olmasına rağmen birbirlerine Mardinli insanla Can Urfa'lilara insanlara şerefsiz deniyor neden Mardin'e gitmek istiyorum...
Sevgilim bana güvenir mi?
3 yıllık bir ilişkim var yakın arkadaşım bana masaj attı gece 3 normal bi şekilde konuşuyor duk bilmiyorum noldu 18 muhabbeti yaptı bende ironi yapıyor sandım sonra noldu bilmiyorum bende iki gelime ettim sonra farkına...
Sevgilimden 4 yaş büyüğüm. O doktor, ben ise tıbbi sekreterim. 3 senedir beraberiz, ailesi beni ister mi?
Kendisi durumumu biliyordu ama ailesi ister mi beni bilmiyorum çok korkuyorum beni bırakacak diye sizce çokmu anormal bakış açınızı ne
Diş ağrısına hangi reçetesiz ilaç kullanılır?
Diş ağrısından uyuyamıyorum hangi reçetesiz ilacı önerirsiniz
Partnerinizle hiç orgazm dayanıklılık iddiasına girdiniz mi?
Çok eğlenceli ama bi o kadar da zor bu orgazm yarışını kazanmak sizce kolay mı😉?
Sevgilim sürekli eski sevgilisinden bahsediyor. Ayıp değil mi?
Sürekli bir şekilde her konuda ondan örnek veriyor ama iyi olarak konusmuyor ilişkimiz 7 ay oldu ve sürekli değilde bi konu geçtiğinde alakasız bir şekilde onun yalanlarından o böyle yapardı şöyle pisti böyle çirkindi...
ODTÜ eğitim fakültesi zor mu?
ODTÜ ingilizce öğretmenliği kazandım ve çok zorlanır mıyım
Favori Mobile oyununuz nedir?
Herhangi telefonda oynadığınız favori oyununuz/oyunlarınız nedir?
Gurbetci. Olunca. ne olur?
Gurbetci. Olunca. genelde. Avrupa. Ulkeleri nnAmerika. KANADA. ve orada yasayan Turk vatandaslari gelir herkesin aklina.. Aslinda. Turkiye, ye yuruyerek giren. Suri, lerin. Pakilerin. Hayali budur.. Turkiye....
Sizi neden işe almalıyız? Neden burada çalışmak istiyorsunuz? Bu sorulara ne cevap vermeliyiz?
Çünkü işsizim. İşim yok 😐😑
Selamlar ksliler uyumayan var mı? Nerelisiniz?
Kimler kimler 81 ilden kimler varmış burada?🥰 Ben Kayseridenim.
Enerji iceceğinden zehirlenirmiyim?
7 bardak enerji içecegi ictim ve fazlasi aşırı zararlıymış hatta marketteki adam sabaha kadar uyuma sakın felan dedi nefes alip verirken agrıyodu göğüs kafesim felan şu an daha iyiyim bi kere de kustum bi 4 saat felan...
Karşı komşu karısını dövüyor ne yapmalıyım?
Ne yapmaliyik polis gelene kadar bişi olur falan
Kendimi begenmiyorm napmam lazim?
Gecmiyo bu his her şeye engel oluyor kendimden nefret ediyorum. güzel bir kız değilim çirkinim maddi durumumuz da çok kötü pek doğru düzgün kıyafetim yok ztn ne giysem yakismiyor da neyse işte bakım falan için çok para...
4 yıllık üniversite mezunlarının atanması neden daha zor?
Arkadaşlar ben 4 yıllık siyaset bilimi kamu yönetimi mezunuyum. Bütün ilanlarda 4 yıllıkların taban puanları daha yüksek. 4 yıllık okuyan 90 ile atanıyorsa 2 yıllık okuyan 77 ile atanabiliyor. Hem 4 yıllıkların sınavı 2...
Düzgün yorum yapın?
Ciddi soruyorum uzaktan bir erkek nasıl tavlanır. Gidip konuşamam. Nasıl davranmalıyım nasıl gülmeliyim ne yapmalıyım da ona kendimi göstermeliyim aşık giyin vs demeymiş adam akıllı siz ne yapılırsa hoşlanırsınız biri...
Evliliğimizin ilk gecesinde hamile kaldım, istemiyorduk ama nasip oldu. Eşim "istiyorsan aldıralım" diyor. Sizce ne yapmalıyım?
Evliliğimizin ilk gecesinde hamile kaldım, istemiyorduk ama nasip. eşim istiyosan aldıralım diyor sizce ne yapmalıyım?
Benim hakkım yok mu?
Herkes elit elit semtlerde yaşarken baba parası yerken biz neden çalışmak veya okumak zorundayız açık bişey giydiğimizde hrrkesin bana uzun uzun bakması zorunlu mu rahat yaşamaya hakkım yok mu kenar mahalle dolu semtlerde...
BAZEN ÇEKİP GİTME İSTEĞİ?
İçimde öyle bir şey var ki tarif edemiyorum hemde öyle hayatımda ilk defa ya hep kötü giden şu hayatımda ilk defa gerçekten bir sefer de olsa az da olsa ayağa kalkma isteği duyuyorum birşeyler yapmaya çalışıyorum çok mu...
Kim kime yürüyor?
Erkek arkadaşım kıza😘 bu hareketi yaparak resim çekilmiş atmış kızda😘 bu emojiyi atmış erkek arkadaşım da böyle öpüşcezmi karşılıklı bir sen bir ben yazmış kızda öpüşmüş olduk işte demiş erkek arkadaşım da öyle oldu...
Gelecekte çocuğunuz olursa, sizin düştüğünüz hatalara düşmemesi için ona ne söylersiniz?
Ya da varsa ne söylüyorsunuz
Arkadaşlar bom boş soruları neden cevaplıyorsunuz?
Profil pembe olunca içeriğe bakmıyor kimse..
Mazosist birimisiniz?
Aşırı diyil ama ben galiba öyle biriyim bana ayak uyduracak birini bulmak da zor oluyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer