Keyif gününüz var mı? Nasıl keyif yapmayı seviyorsunuz?

Bizim evde eskiden cuma günleri keyif günüydü. Film izleyip, ps oynar ve bilumum abur cubur ve meyvelerle sevdiğimiz atıştırmalıklarla keyif yapardık.

sinemaya gitmek olur, en sevdiğiniz yemeği yemek ya da yapmak olur, doğayla iç içe vakit geçirmek ya da sevdiğiniz bir mekana gitmek olur. Olur da olur. Var mı bu tip rutinleriniz?

Keyif gününüz var mı? Nasıl keyif yapmayı seviyorsunuz?
Cevapla