Bizim evde eskiden cuma günleri keyif günüydü. Film izleyip, ps oynar ve bilumum abur cubur ve meyvelerle sevdiğimiz atıştırmalıklarla keyif yapardık.
sinemaya gitmek olur, en sevdiğiniz yemeği yemek ya da yapmak olur, doğayla iç içe vakit geçirmek ya da sevdiğiniz bir mekana gitmek olur. Olur da olur. Var mı bu tip rutinleriniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Benim çok sıkıcı
Cumartesi günü.. Ertesi günün Pazar olmasının verdiği yetkiye dayanarak kendimi özgür ve serseri hissediyorum.. 😄
Özgür ve serseri mi hahahahajxjxjxjdkfk
Kumanda oğlunun elinde ise her daim aile saatimiz olur. Ben mutfağa girer sen mutlaka yemek keyfi günü olur
Çekyatta film izlemek
Çay, kek, çekirdek ve mandalina eşliğinde.
Uyumak ölmemek mis gibi rutin
Cumartesi pazar tabi nöbet yoksa 🙌
Hergun
Deliye hergün bayram ajsjsjdkdkdkdkfkf
Saol
Yok ya monoton her şey
keyif mi? o da ne?
Hep keyifteyim 🤩
Sevgilini çağır güzel bir gece geçir
Pazar günü
Tatil günleri
Yok:(