Hayır barışmam.
Evet bir şans verebilirim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eskiyi eskide bırakamamışsam yeni sevgili yapmam. Yeni sevgili yapmışsam eskiden medet ummam. Şans mans tanımam o yüzden.
Eskim de yok yenim de kafam rahat😂😂
Cevap
6Cevap
Onun kesip attığı tırnak olamaz
Ben eski sevgilimle zaten barışmam.. ve sevgilim varken de başka kimseye bakmam bile.
Bende bir insan kolay kolay eskimez eskimisse gerçekten çok kirmistir o yüzden bırak yeni sevgilimi bırakmayı ömür boyu yalnız gezecegimi bilsem dönmem...
Yeni başladıysam eskisi tarih olmuş demekki.. ben bir daha ayni yoldan yürümem sıkıldım manzarasindan... şu yeni yolun güzelliğine bakar mısın... yürü yürü bitmez.
Adı üstüne eski bitmiş bir şey ona karşı hislerim bitmiş ki yeni birisi olmuş hayatıma tabikide ayrılmazdım
Asla böyle bir şey yapmam. Eski sevgilimin bana ulaşması bile mümkün değil.
Yeni bir ilişkiye başlamışsam eskiye kapılar kapalı olur
Çöpten pasta yiyeceğime, fırından taze sıcak ekmek alır yerim. 😃
İsteyemez , muhatap olmam
Öyle hatalar yapmam inşallah 😅
Biten bitmişki yenisine başlanmış bunu yapan kadın veya erkek varsa gidip kendini diktirsin bence..
Hayır öyle bir aptllık yapmam
barışmam zaten evlendi
NEe tabii ki hayır
Eski adı üstünde eski ne barişacam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?