Her şey güzel giderken bir anda başkası için sizinle yolu ayıran biri tekrar dönse nasıl bir tepki verirsiniz? Seviyorsunuz diye yaptığı o kadar şeyi siler atar mısınız?



Hayır böyle bir teklife uçan tekmeyle karşılık veririm
Ah öyle bir şey olsa..
Döndüğüne, döneceğine, gittiğine, gideceğine, geldiğine pişman etmezsem bana 24 saat çayı ve sigarayı yasaklasınlar.. O kadar da büyük konuşuyorum..
😂😂 tamam o da korkmuştur asla gelmez
Yani benim eskiyse mutlaka bilir başına gelecekleri..
Teşekkür ederim..
Rica ederim 🌸
İhanetin affı olmaz, öğrenin bunu artık...
Bir yanlışı bir kez yaparsan hata, İki kez yaparsan aptallıktır.
Bu da buraya bıraktığım bir söz olsun.
Cevap
12Cevap
Böyle bir barışma söz konusu dahi olamaz
Hayır mümkün değil
Hayır. Beni başkası için terk ettiyse gitsin tekrar ona dönsün nasıl ayrıldıysa. Benim işim olmaz öyleleri ile. Siler atarım.
Uzun yıllar süren birlikteliğin olsa bile mi🙄
Evet.
O birlikteliğe ihanet ettiyse, geri dönmeye de hakkı yok.
:D gözlerine bakarım şöyle bir arkamı döner giderim yüzümde bir gülümsemeyle
Bak sen 😂😂
Baktım 😅
Bayıl bide Ferihaaaa! Saçmalama tabikide hayır. Öyle sevgi olmaz olsun. Gururunu ayaklar altına alma bi defa giden yine gider hep gider aklını kullan.
@ertekinst kırmızı çizgim.. deliriyorum böyle sorulara
illaki güzel anılarımız olmuştur. o anları yâd ederim ama gideni affetmem.
Hayır bu kadar da gurursuz ve onursuz bir insan olamam
Egerki başka birisi varsa saygı duyarım çekilirim sonunda eşim değil ama kesinsem kabul ediyorsa
Ayrıldığım sevgilim ile tekrar barışmam. Heleki başkası için terk eden ile hiç barışmam.
Yaşadım bunu dönemye çalışamaz bile. Rezillerle işim yok.
O kadar geniş bir mehzehe sahip biri değilim..
Tipik TR kadın sorunsalı
Tabi ki TR kadını sorunlarını çok iyi bilirsiniz 🌸
eski olan hiçbir şey ile tekrar bir araya gelmem..
Çok sevsen bile mi
Kesinlikle hayır.
Hayır biten bitmiştir.
İşim olmaz
Asla asla
Hayır
Hayır tabiki de
Barışmam
Asla.
Hayır.
barışmam asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?