LÜTFEN OKUR MUSUNUZ🙏Yarabandı bir ilişkide olduğumu anladım, nasıl bitirebilirim?

Daha önce de aynı sevgilisinden ayrılmıştı ondan sonra bana yazmış.1 sene sürmüş sonra benle 1 ay konuşup öbür kıza geri dönmüştü. Sonra o aldatinca (?) bana geri döndü. Çok tuhaf bir karsilasmayla bir araya gelmiştik , çok yalvardı inandım birkaç kez buluştuk. Ben onu sildim seni seviyorum sana içimde sonsuz güven var senle evlenmek istiyorum diyor ki ben zaten şu an için düşünen bir insan değilim o da aynı şekilde ve bu özelliğimi seviyor. Neyse olayları kısa geçmeye çalışıyorum. Basta yine bu sefer inandım,1 aydır konuşuyoruz yine normalde çalışırken sürekli yazan çocuk hafiften ilgiyi kesmeye başladı, arada melankolik oluyor. Yine araştırdım ilk konusmamizda yara bandı olduğumu geç fark ettim ama belki bu sefer öyle olmaz sıfırdan başlarız diye düşündüm ki bu ayriliginda da benimle konuşması arasında yine kısa bir süre var yara bandı ilişki özelliklerini vs nette araştırdım benzer özellikler görüyorum. Ama kabullenmez şu an doğrudan söylersem. Eski manitasi da sürekli paylaşımlar Pp değiştiriyor sürekli duygusal şeyler paylaşıyor, ortak arkadaşlar var mı bilmiyorum, bizimki de bundan etkileniyor galiba :) Neyse aptallığı tekrar onu affederek yaptığımın farkındayım. Telefonuna falan mı baksam , o kızın kullandığı emojileri kelimeleri vs kullanıp tepkisine mı baksam? Boğuluyorum, kafayı yemek üzereyim. Sigaraya bile başladım bu mal yüzünden, geceleri uyuyamıyorum. Nasil onu açık ederim. Su an o geç yazıyor ben geç yazıyorum. Sevmiyorsa zaten pes edeceğini düşünüyorum bilmiyorum mantıklı olan bu mu Allah'ım yardım et.

Şimdiden okuyan, yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim.🙏💗Tavsiyelerinizi tecrübelerinizi bekliyorum, hayatımın çıkmazlarındayım ve aşka olan inancım gerçekten sıfırlandı.

LÜTFEN OKUR MUSUNUZ🙏Yarabandı bir ilişkide olduğumu anladım, nasıl bitirebilirim?
Cevapla