Daha önce de aynı sevgilisinden ayrılmıştı ondan sonra bana yazmış.1 sene sürmüş sonra benle 1 ay konuşup öbür kıza geri dönmüştü. Sonra o aldatinca (?) bana geri döndü. Çok tuhaf bir karsilasmayla bir araya gelmiştik , çok yalvardı inandım birkaç kez buluştuk. Ben onu sildim seni seviyorum sana içimde sonsuz güven var senle evlenmek istiyorum diyor ki ben zaten şu an için düşünen bir insan değilim o da aynı şekilde ve bu özelliğimi seviyor. Neyse olayları kısa geçmeye çalışıyorum. Basta yine bu sefer inandım,1 aydır konuşuyoruz yine normalde çalışırken sürekli yazan çocuk hafiften ilgiyi kesmeye başladı, arada melankolik oluyor. Yine araştırdım ilk konusmamizda yara bandı olduğumu geç fark ettim ama belki bu sefer öyle olmaz sıfırdan başlarız diye düşündüm ki bu ayriliginda da benimle konuşması arasında yine kısa bir süre var yara bandı ilişki özelliklerini vs nette araştırdım benzer özellikler görüyorum. Ama kabullenmez şu an doğrudan söylersem. Eski manitasi da sürekli paylaşımlar Pp değiştiriyor sürekli duygusal şeyler paylaşıyor, ortak arkadaşlar var mı bilmiyorum, bizimki de bundan etkileniyor galiba :) Neyse aptallığı tekrar onu affederek yaptığımın farkındayım. Telefonuna falan mı baksam , o kızın kullandığı emojileri kelimeleri vs kullanıp tepkisine mı baksam? Boğuluyorum, kafayı yemek üzereyim. Sigaraya bile başladım bu mal yüzünden, geceleri uyuyamıyorum. Nasil onu açık ederim. Su an o geç yazıyor ben geç yazıyorum. Sevmiyorsa zaten pes edeceğini düşünüyorum bilmiyorum mantıklı olan bu mu Allah'ım yardım et.
Şimdiden okuyan, yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim.🙏💗Tavsiyelerinizi tecrübelerinizi bekliyorum, hayatımın çıkmazlarındayım ve aşka olan inancım gerçekten sıfırlandı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sevgi değil. Alışmıışsın gidip gelmelirine bu sana zarar vermekten başka bir şey değil bırak gitsin
Bağlanmak istemediğim için aşık olmamaya kendimi bastırmaya çalıştım. O bana seni seviyorum falan diyor da ben ona gerçekten aşk falan hissedemedigimi ama sevdiğimi söyledim. Kafa dengiyi gibiyiz onun çogu özelliğini begeniyordum hoslaniyordum. Nasıl bitireceğim onu bilmiyorum
Şahsen seni kullanıp eski sevgilisine giden birirne çokta nazik olma kır, dök affetmen bile hatta. Özlü sözlere gerek yok.
Şu an aramızda mesafe ve soğukluk var. Geç cevaplar veriyor mesajlara ben de aynı şekilde. Bir özür çiçeği bir hediye beklemiştim küçük bir şey ben bile içimden geldiği için almıştım. O almadı. Kendim bitirirsem o kendini haklı çıkarıp bana vicdan azabı hissettirir. Şimdilik akışına bıraksam o zaten bir yerden patlak verecek ben de o sırada ağzıma geleni ağzının payını versem nasıl olur bacım
Yahu niye ezdiriyorsun kendini niye o ayrılsın aç konuyu boş ver vicdanına oynasın sen umursama. Ver ağzının payını yol ver gitsin
Teşekkür ederim dediğin aslında daha mantıklı. Nasıl giriyim peki konuya yardımcı olur musun🥺👉👈
Aranızdaki iletişimi bilemiyorum eğerki konuşarak ayrılacak kadar değer veriyorsan telefondan ya da buluşup açik açık herşeyi söyle sıkıldığını soğudugunu devam etmek istemediğini dile getir ha değmezde dersen kuru kuruya bir kaç mesaj at direk ayrıl sonra heryerde baş engeli sana kalmış nasıl bitireceğin.
Eğer telefondan konuşarak bitirirsem beni manipüle eder yalanlarıyla daha önce de denedim. Bir de engellerden taktığımı düşünür mü
Engellersem*
Aynı şehirdeysen tanıdık ise zaten her halükarda karşılaşırsınız senle iletişim kurar ama uzak mesafe ise rahatça mesajlaş sonrada engeller taktığını değilde bitirdiğini anlar ama geri dönme gibi bir ihtimalin varsa bunları yapman boşuna olur özlersen falan vb.
Bu başka bir şey sevgi bu değil senin ki takıntılık ondan önce yaşamamış gibi hariç bir şey olmuşsun
Daha önce de bazı kişilerden darbe aldım ve artık bu bardağı taşıran son damla oldu. Ailemle de aram limoni bu ara o yüzden canım sıkkın kardeşim. Zaten o kafa karışıklığıyla kabul ettim teklifini aylarca öncesinde bana yalvardı kuzenime falan yazmıştı.
Sevginin olmadıgını gonül eglendirmek ıstemedgni söyle ya da de sevgilinden ayeılmışsn direk benle yarabandımıyım öyle düşünüyorum kullanılıyor gibi hissediyorm medenice ayrılmk ıstıyorm de
İşte sorun orada yara bandı ilişki olduğunu kabul etmez asla. Kendim bitirince de vicdan azabı duymak istemiyorum çünkü biliyorum ki duygu sömürüsü yapacak
Sana karsınhissimin olmadıgını farkediyorum gönül eğlendirmek istemem buna ragmem devam ettirsem sana haksızlık olucak daha iyilerine layıksn sevilmeye layıksın de boylede nereye kdr gönül eglendirmeye giriyor dogru değil venali var bunun canım
Direk yol ver gitsin