İlişkilerimde durduk yere soğuk yapıp kavga çıkartmak ve yokluğumla karşı tarafı üzmek hoşuma gidyor bu normal mi?
Yani bazen durduk yere soğuk yapasım geliyor soğuk yapıyorum ve karşı tarafın o an üstüme düşüp yalvarmasını izlemeyi seviyorum ve durduk yere tartışma çıkartıp ortadan kayboluyorum yokluğumla üzmek hoşuma gidiyor neden...
Çıkan reklamlar yüzünden bazen telefonu duvara vurup parça parça edesim geliyor sizde de oluyor mu?
Böyle teknolojinin içine tüküreyim
Gece gece efkar basınca açtığınız arabesk, damar şarkılar neler?
Bir bakışın yeter, kanarım inan Ateşler içinde yanarım her an https://www.youtube.com/embed/WZkX8PG-SOc
Güzellik takıntısı sizde de var mı?
Güzellik takıntısı sizde de var mı? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Sadakatsiz bir insan gerçekten ruh eşin olabilir mi, yoksa ruh eşi dediğimiz kişi zaten sadakatsiz olmaz mı?
Kısa cevap: Zor. Ruh eşi dediğimiz bağ; güven, sadakat, saygı ve derin bir bağlılık içerir. Sadakat yoksa güven zedelenir, güven yoksa o bağın temeli sarsılır. Ruh eşi kavramı “kusursuz insan” demek değildir ama bilerek...
Evlenince kızlık soyadını kullanmak mı daha mantıklı yoksa sadece eşin soyadını almak mı?
Evlenince yalnızca eşinizin soyadını mı alırsınız yoksa kızlık soyadınız ve eşinizinkini birlikte mi tercih edersiniz
Asgari insan iliskilerinde basit sakalar ve gulusmeler yilisiklik midir?
Böyle bir insan hakkında yılışık olduğunu veya art niyetli olduğunu mu düşünürsünüz?
Galatasarayı ülke puanına katkılarından dolayı tebrik ediyorum şampiyonlar liginde çok iyiler ama sizce de juventus haketmedi mi?
Gs düşmanlığı yaptığımı kimse çıkarmasın, bir bjkli olarak tebrik ediyorum tekrardan
Genelde erkekler büyük göğüslü kadınları mı yoksa küçük göğüslü kadınları mı tercih ediyor?
Sizce tercih hangisinden yana oluyor genelde
Senin Whatsapp ‘’ Hakkımda’’ kısmında ne yazıyor?
WhatsApp hakkımızda ne yazıyor, ‘’Ooo güzelmiş’’ denilecek bio çıkar mı?
Özlediniz şeyler var mı?
Lise ortamımı özlüyorum bazı sabahlar içimden yarın sabah kalkıp liseye gidip derse girmek geliyor 😅😂
Size göre güzellik olarak en güzel forma hangisi?
Ülke takımlarından da olabilir, dünya takımlarından da
Juventus 3 - Galatasaray 2... Sarı kırmızılılar rezil bir oyuna rağmen tur uzatmada geldi! Maçı nasıl buldunuz?
Evet arkadaşlar Galatasaray 10 kişi rakibine rezil bir oyunla normal süresi 3-0 biten maçta Juventus'a 3-2 yenilerek tur atladı. Arkadaşlar oyun rezaletti ve Juventus'a 4'üncü gol şansı da geldi. Maçı nasıl buldunuz?
Herkes benimle çıkmak istiyor ama ben kimseye karşı neden çekim ve aşk hissedemiyorum?
Yakışıklı, zengin, kültürlü, serseri, popüler gerçekten oluyor ama ben hiç yapmak istemiyorum, beğenmemek değil ama sanki o his hiç olmuyor ya da olmayacak gibi tabii daha çok gencim ama ileride de böyle olacakmışım gibi...
Moraliniz bozuk olduğunda ( erkekler) için soruyorum nasıl bir ilgi beklentiniz var?
Genelde biz kızlar dinlemeyi severiz derde ortak oluruz onun harici ne isterdiniz teselli amaçla sevgili olur arkadaşlıkta olur nasıl teselli edilmek istersiniz
Okan Buruk’un performansını nasıl buldunuz?
Avantajı korumak için oyun mentalimizi değiştirmeyi bırakmalıyız.
Sadece güzel olduğumu düşünüyorum, başka vasfım yok gibi hissedince ne yapmalıyım?
İnşallah hukuk kazanırım bari ayrıca ne yönde ilerleyeceğimi bile bilmiyorum asla aşırı zengin olmak gibi bir hayalim yok ya da daha güzel olmak veya başka bir şey sadece ailemi mutlu etmek istediğimi fark ettim, onlarla...
Ülkemizi seviyor musunuz?
Ben canımın ve malımın güvende olmadığı, “yarın acaba biri bana aileme zarar verir mi?” diye düşündüğüm bu ülkeyi sevmiyorum maalesef. Katillerin 10-15 sene yatıp çıktığı bu ülkeyi sevmiyorum. Katillere idam cezası bile...
Herkesin kendini sevmeyi öğrendiği bir sene oluyor?
Siz Kendi değerinizi nerede fark edip, sevmeye başladınız? ( ben; liseden sonra çevremdeki tüm toksik insanlardan kurtuldum derken daha beterleriyle karşılaştım, daha fazla hata yaptım, kendimden daha fazla...
Gündelik hayatta tanga giymek normal değil mi?
Ne zaman cinselliği çağrıştırmaktan çıkacak tanga merak ediyorum. Bikini olarak dahi giyilen bir şey cinselliği çağrıştırmak için yeterli değildir bence. Bugün eşlerle bir iftardaydık orada arkadaş lafını etti de saçma...
Gözlerim bu kadar şeye alışmışken gülmem için gerçekten çok mu erken?
https://www.youtube.com/embed/RP2gSN8Udsk
Bir kalp sadece 1 kere mi aşık olur?
Bence aşk bir kere yaşanıyor. Sevgi oluyor ama aşk sadece 1 kere...
Bir kalp sadece 1 kere mi aşık olur?
Bence aşk bir kere yaşanıyor. Sevgi oluyor ama aşk sadece 1 kere...
Neden uyumuyonuz ey ahali?
Hadi benim yetiştirmem gereken konular var sahura kadar çalışıyom size ne oluyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer