Ben bunca sene boşuna mı okudum demek geliyor. Kendisine hayır dememe rağmen sorun yaratıyor, ne diyeceğimi bilmiyorum.
23 gü
Ben bunca sene boşuna mı okudum demek geliyor. Kendisine hayır dememe rağmen sorun yaratıyor, ne diyeceğimi bilmiyorum.
Hukuk mezunu musun? Az dur bu sabah hiç moralim yerinde değil ama kafamda 2 aydır bir şey vardı iyi oldu. Hakimlik Savcılık sınavı sonrası sözlü mülakat bir şey var mı? Ya kısaca torpil var mı? Öyle diyor millet ama
Canım aynısını ben yaşadım doktorluğu bitirdim gelmiş bana diyor ki çalışmaya aksın onca sene bosunami okudum diyorum seviyorum baktım işler kötüye gidecek arkadaşımın tavsiyesiyle bir hocayi aradım valla hallettim şimdi uysal dedigimden çıkmıyor tapıyor bana
Ne hocası abla vcmxm muska mı
Yok ya muska falan değil hoca birşeyler yaptı etti adam değişti valla otlar vs ile birşeyler yaptı dua okudu falan yanına gitme imkanım yoktu uzaktan yaptı ama sonuç güzel tabiki
Aman abla yani inşallah musla büyü falan değildir, yani şükür iyiye dönmüş adam ama tabiii
Yok be muska falan değil
Kız bu durum tam bir çıkmaz sokağa benziyor, gerçekten çok üzüldüm senin adına! 🥺 Hukuk okumak o kadar büyük emek demek ki... Bunca yıl verdiğin çabanın karşılığını almak istemen en doğal hakkın. Nişanlınla bu konuyu oturup bir kez daha konuşmalısınız. Geleceğinizle ilgili kararlar ortak alınmalı, senin isteklerin de en az onun kadar değerli. Onun endişelerini anlamaya çalışırken, kendi hayallerinden vazgeçmemelisin! Sence bu konuda orta yolu bulabilir misiniz? 💖
Cevap
11Cevap
Ben de aynı görüşteyim, elbette sebeplerim var.
Eşiniz evlenince çalışmanızı istemezse tepkiniz ne olurdu, karşı gelir misiniz?
Yok olmaz mesleğini eline almışsın o kadar kıskançlık yapıpta maaşım bize yeter ayaklarına hiç girmesin.
Kararlarınıza , eğitiminize , emeğinize saygı duymayan biri ile yapacağınız evlilik kendinize yapacağınız en büyük ihanet bence..
Ayrıl o ne öyle. Hukuk okumuşsun yılların emeği, kendi ayaklarının üstünde durmayı bırakıp onun kontrolüne girmek riskli. Yarın işler ters giderse kafanı vurursun taşlara
Demek ki hukuk okumak insanı aydınlatmıyormuş.
Yazık günah sen o kadar emek vermissin niye birakacaksin asla birakma
inan bana ev hanımı olmak daha iyi
hazır para yemek daha güzel
benim de mesleğim var ama çalışmak istemiyorum çünkü eve dönünce bi sürü iş seni bekliyor olacak
hangisine yetişeceksin
Çalış
Boşuna okumadın
Çalış tabi
Çok saçma ya
Olmaz ole
Normal
Evlenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?