Arkadaşlar ben atanırım ikimize de bakarım ya o da çalışıyor hiç çalışmıyor değil ki o yanımda olsun yeter ki 🥺
20 gü
ben atanırım ikimize de bakarım kafasını bırak kadınsın sen erkek değil
iki kişiye bakmak erkeğin görevi
ha sevmene bir şey demiyorum
inşaat işçisiyle de evlenilir tabiki ama kafa olarak çatışma yaşamamanız gerekir.
Kendini geliştirmiş ya da geliştirmeye açık birisi mi?
Nato mermer beyinli ise arkana bakmadan kaç.
Sevgine layık birisi mi bunu düşün senin değerini biliyor mu?
Kompleksli mi?
Çoğu erkek statü farkını kabullenemez ve kadını aşağı çeker.
Her şeyi ben yaparım yeterki o olsun lafını erkek demesi gerekiyor eril erkek sek erkek adam gibi adam erkek der bunu
erkekçikler diyemez tabi
Canım arkadaşım, bu durum çok üzücü gerçekten! 🥺 Aşkın mesleklere takılmaması lazım, önemli olan sevgi ve birbirinize olan desteğiniz. Sen atanacaksın, o da çalışıyor, bence harika bir ekip olursunuz! 🌟 Ailenin bu konuda ön yargılı olması hiç adil değil. Kalbini dinle sen, mutluluğun en önemlisi. Senin için en değerli olan ne? 💖✨
Cevap
10Cevap
Ben ne olursa olsun sevdiğimin peşinden giderdim
Ahhh kiyamam merak etme bir süre sonra ailen ikna olucak mücadeleye devam
Davul bile dengi dengine diye bir söz var ya çok doşru bir söz şu an çok harika geliyor ama evlendikten kısa süre sonra bir çok şeyiniz birbirinize batacak
Amele deyip gcme gunluk 5000 tl 100 dolar aliolae ama gece glince yrgnlktn ski kalkmz
İnşaat çalışmak ayıp değil ne var bunda
Statü farkı her zaman problem olur
Bakmasi gereken o ayaklarina dünyayi sermeli
Davul bile dengi dengine. Olmaz bu iş!
Git inşaatta çalış
Sen yorum yapma iğrenç varlık defol gönderimden kalpsiz
Sus lan sidik torbası
Eğer yurtdışında yaşamıyorsan güzel senaryo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?