Keşfet

Tüm Sorular

8 aylık hamileyim. Eşimi kaybettim 4ay önce. Yurtdışına çıkıp bebeğimle yapabilir miyim yalnız?

Akciğer kanseriydi. Kızım maalesef babasını hiç tanıyamayacak. Aile evinde kalıyorum. Ailem yaşlı.. Evde istenmeyen biri gözündeyim. Davranışlarından belli. Hormonların da etkisi son günlerde çok doluyum.. Ne yapmam...
Cevapla 3 6
3 ay

Sahura rahat kalkabiliyor musunuz?

Ben sahura genel olarak rahat kalkarım. Peki ya siz rahat kalkabiliyor musunuz? #MFBH22 #Ramazan #MFBHRamazanEtiketi #Sahur #SahuraKalkmak
Cevapla 18 15

Bir karakteri neden seversin?

Repliğinden mi, konuşmasından mı, cazibesinden mi veya neden?
Cevapla 4 1

İspanyol erkekler neden gündemde?

Tüm kızlar yazı bekliyor tavlamak için
Cevapla 4 17
3 ay

Geçmeyen 20’lik diş ağrısı ve şişlik için ne yapmalıyım, özel doktora gitmeye değer mi?

20'lik dişimde de çürük var doktora gittim iltihap ve ağrı kesici hapı verdi kullanıyorum dün geceden beri geçmiyor şişti. Özel doktora gitsem çare olur mu acaba? 🤢
Cevapla 2 3

Anne olmak istemiyorum dedim diye beddua etti, insanlar niye böyle?

Instagram'da bı paylaşım vardı altına yorum attım iyi ki anne değilim ve olmayacağım da diye. Birkaç yorum yorum atılmış benim yorumum altına.. bir tanesi de zaten kutsallığa layık değilsin beter ol. yazmış. öncesinde de...
Cevapla 4 4

Bu parayı verir misiniz bu ürüne?

Ama bayıldımmm bayıldımm 51 parça
Cevapla 20 21

Masraf diyen erkekten es olur mu sizce?

Sırf bu yüzden ayrıldık dün akşam ilk buluşmada yaptığı şey hala içimde ukte İstanbul'a gidelim dedim günübirlik anneme sormam gerek dedi tamam dedim annesi oğlum sana masraf olur gitmeyin demiş ve götürmedi ben kendine...
Cevapla 3 5

Eğitim sistemi bu kadar kötüyken, çocukları okula göndermek cidden gerekli mi?

Eğitim sistemi bu kadar kötüyken, çocukları okula göndermek cidden gerekli mi? 👦👧
Cevapla 7 17
Cevapla 3 8
3 ay

Siz de yaz günleri doğayla iç içe uzun motosiklet sürüşlerini sever misiniz?

Yaz günleri yakın motosiklet sürüşü, çevreyi daha yakın bir şekilde görmek ve doğa ile iç içe olmak açısından büyük avantajdır. Özellikle açık yol sürüşlerinde bu his çok daha belirgindir 𑣲𝐙
Cevapla 1 2
3 ay

Bu insanlar nasıl ümreye gidiyor?

Nereden geliyor bu paranın kaynağı merak ediyorum ben de gitmek isterdim ama anlam veremiyorum kim düzenliyor nereden gidiyorlar
Cevapla 4 6

Erkeklerin ortası yok mu?

Ya çok egolular ya çok ezik
Cevapla 4 14
Cevapla 5 1
Cevapla 4 2

Şu an gizli gizli hoşlandığın biri var mı?

İtiraf zamanı hadi utanma ve çekinme yok var mı söyle bakakım? Aşkilişkileri​ ❤️​ #Alevalaz ​❤️
Cevapla 11 24

30 yaşındayım hayata dair çok umutsuz hissediyorum, çalışmak ve evlilik bile anlamsız geliyor sizde de var mı böyle bir durum?

Ben iki yıllık boş bir bölüm okudum sonra okuldan tamamen uzaklaştım okuduğum bölümün meslek imkanı yoktu 23 yaşında gıda sektörü güvenlik olarak çalıştım ama o güvenlik işi de benim psikolojimi altüst etti çağrı merkezi...
Cevapla 2 10

Çirkin kıza yürümek daha gerçekçi değil mi?

En azından güzeller gibi reddedici değiller, kolay elde ediliyorlar. Güzel kızla çıkmak tabii ki büyük bir bereket, erkeğin dötü başı dağıtmasına sebep olur ama en azından yalnız kalmamak için çirkinler daha ideal gibi
Cevapla 2 3

Ask insanı gerçekten güzelleştirir mi, aşkın böyle bir enerjisi var mı?

Bence evet ya sizce? ☺️​😍 ​ ❤️ #​aşkilişkileri​ ❤️​ #Alevalaz ​❤️
Cevapla 20 15

Ortak ev almak mantıklı mı?

Teyzem anneme ortak ev alalım demiş kdz ereğliden merak etme seni mağdur etmem demiş tapu ikisinin üstünde olacakmış ev eşyalı olup kira ikisine yarı yarıya düşecekmiş sizce mantıklı mı anne saçmalama sen çok safsın böyle...
Cevapla 1 5

Bu sitede bayan üyelerden takip isteği alıyor musunuz?

Ben alıyorum Instagram'a göre daha çok atan oluyor burada
Cevapla 3 4

Çiğköfte sever misiniz?

Acılı, ekşili çok severim, kardeşimin ellerine sağlık..
Cevapla 43 46

Kızlar çok moralimi bozuyor normal mi?

Güzel bir kız görünce diyorum buna yürüsem kesin reddedecek tersleyecek deyip modumu düşürüyorum normal mi
Cevapla 2 2

Bunlar kadınsa biz neyiz haha?

https://ibb.co/MxMTHDK3
Cevapla 8 31
Cevapla 4 10

İliskim yeni bitti boslukta gibiyim napicam?

Kendimi boşlukta hissediyorum. O sabah mesajları yok hiçbir şey Bir de Kala Kala sadece alttan aldığım derslerle ben kaldım
Cevapla 1 8
Cevapla 4 0

Sevgilimi çok kıskanıyorum soğur mu?

Ortak kız arkadaşlarımız var kimse bilmiyor sevgili olduğumuzu çünkü dolduruşa getirirler ikimizi de. Ama o sevmediğim kız arkadaşlarıyla konuşuyor benim sevmediğimi bilmesine rağmen. Nefret ediyorum o kızlardan belli...
Cevapla 2 1

Ne yapıyorsunuz anlık?

Ne yapıyorsunuz anlık?
Cevapla 2 3

Bir fincan takımına en fazla kaç para verirsiniz?

37 bin olan bu fincan takımını nasıl buldunuz? 😄🤭
Cevapla 22 19

Sevgiliniz/eşiniz bu siteyi kullandığınızı biliyor mu?

Gizli mi takılıyorsunuz yoksa açık mı
Cevapla 2 3

Kendimi tuhaf hissediyorum?

25 yaşındayım sevgilim bile olmadı çıkmadı karşıma biri. Arkadaşlarım hep şakasına laf söylüyor knk daha hiç öpüşmemişsin bile deyip dalga geçiyorlar laf arasında. Aslında umursamıyorum tek derdim bu olsun ama her zaman...
Cevapla 4 26

Siz de böyle misiniz ben mi sorunluyum?

Flörtüm eğer telefonu eline almışsa ve benim mesajıma cevap vermemişse üzülüyorum. Bir uygulamaya giriyor çıkıyor ya son görülmesinden anlaşılıyor
Cevapla 1 4

Hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağını bilmek çok büyük bir dağdır?

Peki sen bu dağa yaslanır mısın , yoksa o dağın altında kalır mısın?
Cevapla 20 32

Canon fotoğraf makinası kullanan?

Profesyonel fotoğraf makinesi kullanan varsa ya da bilgisi olan, nasıl bişey almalıyım sizce? Bilgi lütfen
Cevapla 1 3

Xper nasıl yükseltilir, Xper 2 seviyesine hızlıca çıkmak için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar xper2 olmam lazım da nasıl yükseltilir söyler misiniz
Cevapla 3 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨