8 aylık hamileyim. Eşimi kaybettim 4ay önce. Yurtdışına çıkıp bebeğimle yapabilir miyim yalnız?
Akciğer kanseriydi. Kızım maalesef babasını hiç tanıyamayacak. Aile evinde kalıyorum. Ailem yaşlı.. Evde istenmeyen biri gözündeyim. Davranışlarından belli. Hormonların da etkisi son günlerde çok doluyum.. Ne yapmam...
Sahura rahat kalkabiliyor musunuz?
Ben sahura genel olarak rahat kalkarım. Peki ya siz rahat kalkabiliyor musunuz? #MFBH22 #Ramazan #MFBHRamazanEtiketi #Sahur #SahuraKalkmak
Bir karakteri neden seversin?
Repliğinden mi, konuşmasından mı, cazibesinden mi veya neden?
Geçmeyen 20’lik diş ağrısı ve şişlik için ne yapmalıyım, özel doktora gitmeye değer mi?
20'lik dişimde de çürük var doktora gittim iltihap ve ağrı kesici hapı verdi kullanıyorum dün geceden beri geçmiyor şişti. Özel doktora gitsem çare olur mu acaba? 🤢
Anne olmak istemiyorum dedim diye beddua etti, insanlar niye böyle?
Instagram'da bı paylaşım vardı altına yorum attım iyi ki anne değilim ve olmayacağım da diye. Birkaç yorum yorum atılmış benim yorumum altına.. bir tanesi de zaten kutsallığa layık değilsin beter ol. yazmış. öncesinde de...
Masraf diyen erkekten es olur mu sizce?
Sırf bu yüzden ayrıldık dün akşam ilk buluşmada yaptığı şey hala içimde ukte İstanbul'a gidelim dedim günübirlik anneme sormam gerek dedi tamam dedim annesi oğlum sana masraf olur gitmeyin demiş ve götürmedi ben kendine...
Eğitim sistemi bu kadar kötüyken, çocukları okula göndermek cidden gerekli mi?
Eğitim sistemi bu kadar kötüyken, çocukları okula göndermek cidden gerekli mi? 👦👧
Siz de yaz günleri doğayla iç içe uzun motosiklet sürüşlerini sever misiniz?
Yaz günleri yakın motosiklet sürüşü, çevreyi daha yakın bir şekilde görmek ve doğa ile iç içe olmak açısından büyük avantajdır. Özellikle açık yol sürüşlerinde bu his çok daha belirgindir 𑣲𝐙
Bu insanlar nasıl ümreye gidiyor?
Nereden geliyor bu paranın kaynağı merak ediyorum ben de gitmek isterdim ama anlam veremiyorum kim düzenliyor nereden gidiyorlar
Şu an gizli gizli hoşlandığın biri var mı?
İtiraf zamanı hadi utanma ve çekinme yok var mı söyle bakakım? Aşkilişkileri ❤️ #Alevalaz ❤️
30 yaşındayım hayata dair çok umutsuz hissediyorum, çalışmak ve evlilik bile anlamsız geliyor sizde de var mı böyle bir durum?
Ben iki yıllık boş bir bölüm okudum sonra okuldan tamamen uzaklaştım okuduğum bölümün meslek imkanı yoktu 23 yaşında gıda sektörü güvenlik olarak çalıştım ama o güvenlik işi de benim psikolojimi altüst etti çağrı merkezi...
Çirkin kıza yürümek daha gerçekçi değil mi?
En azından güzeller gibi reddedici değiller, kolay elde ediliyorlar. Güzel kızla çıkmak tabii ki büyük bir bereket, erkeğin dötü başı dağıtmasına sebep olur ama en azından yalnız kalmamak için çirkinler daha ideal gibi
Ask insanı gerçekten güzelleştirir mi, aşkın böyle bir enerjisi var mı?
Bence evet ya sizce? ☺️😍 ❤️ #aşkilişkileri ❤️ #Alevalaz ❤️
Ortak ev almak mantıklı mı?
Teyzem anneme ortak ev alalım demiş kdz ereğliden merak etme seni mağdur etmem demiş tapu ikisinin üstünde olacakmış ev eşyalı olup kira ikisine yarı yarıya düşecekmiş sizce mantıklı mı anne saçmalama sen çok safsın böyle...
Bu sitede bayan üyelerden takip isteği alıyor musunuz?
Ben alıyorum Instagram'a göre daha çok atan oluyor burada
Kızlar çok moralimi bozuyor normal mi?
Güzel bir kız görünce diyorum buna yürüsem kesin reddedecek tersleyecek deyip modumu düşürüyorum normal mi
İliskim yeni bitti boslukta gibiyim napicam?
Kendimi boşlukta hissediyorum. O sabah mesajları yok hiçbir şey Bir de Kala Kala sadece alttan aldığım derslerle ben kaldım
Sevgilimi çok kıskanıyorum soğur mu?
Ortak kız arkadaşlarımız var kimse bilmiyor sevgili olduğumuzu çünkü dolduruşa getirirler ikimizi de. Ama o sevmediğim kız arkadaşlarıyla konuşuyor benim sevmediğimi bilmesine rağmen. Nefret ediyorum o kızlardan belli...
Bir fincan takımına en fazla kaç para verirsiniz?
37 bin olan bu fincan takımını nasıl buldunuz? 😄🤭
Sevgiliniz/eşiniz bu siteyi kullandığınızı biliyor mu?
Gizli mi takılıyorsunuz yoksa açık mı
Kendimi tuhaf hissediyorum?
25 yaşındayım sevgilim bile olmadı çıkmadı karşıma biri. Arkadaşlarım hep şakasına laf söylüyor knk daha hiç öpüşmemişsin bile deyip dalga geçiyorlar laf arasında. Aslında umursamıyorum tek derdim bu olsun ama her zaman...
Siz de böyle misiniz ben mi sorunluyum?
Flörtüm eğer telefonu eline almışsa ve benim mesajıma cevap vermemişse üzülüyorum. Bir uygulamaya giriyor çıkıyor ya son görülmesinden anlaşılıyor
Hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağını bilmek çok büyük bir dağdır?
Peki sen bu dağa yaslanır mısın , yoksa o dağın altında kalır mısın?
Canon fotoğraf makinası kullanan?
Profesyonel fotoğraf makinesi kullanan varsa ya da bilgisi olan, nasıl bişey almalıyım sizce? Bilgi lütfen
Xper nasıl yükseltilir, Xper 2 seviyesine hızlıca çıkmak için ne yapmalıyım?
Arkadaşlar xper2 olmam lazım da nasıl yükseltilir söyler misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer