11 gü

2 yıllık diplomayla iş mi bulayım yoksa 4 yıllık işletme için sınava mı gireyim?

Dış ticaret bölümünü bitirdim bu sene, sizce bulduğum işe mi gireyim yoksa dikey geçiş sınavına girip 2 yıl daha okuyup işletme mi okuyayım? Bir de benim hiç arkadaşım yok, sosyal ortamım olsun istiyorum ama 2 yıllık bölümde ortamım olmadı. 4 yıllığı biraz da sırf onun için istiyorum, belki ortam yaparım diye ama işletme için 2 sene daha okumaya gerek var mı?

2 yıllık diplomayla iş mi bulayım yoksa 4 yıllık işletme için sınava mı gireyim?
Cevapla