Üniversiteyi 2 yıllık okumak mı yoksa mezuna kalıp 4 yıllık için çalışmak mı?

çocuk gelişim okuyacağım lisede stajını görüyorum bu sene dört yıllığı kazanamayacağımı biliyorum sizce bu sene sınava girip 2 yıllık üni okumak mı yoksa bir sene mezuna kalıp 4 yıllık için çalışmak mı daha iyi ve mantıklı?
Üniversiteyi 2 yıllık okumak mı yoksa mezuna kalıp 4 yıllık için çalışmak mı?
Cevapla