Bir sene mezuna kalmak mı yoksa 2 yıllık önlisans okumak mı?

Bu sene puanım ilk ve acil yardıma yeterse 2 yıl okuyup dikey geçiş ile hemşireliği denemek mi bir sene mezuna kalıp hemşireliğe yerleşmek mi daha mantıklı yardım edin plss
Bir sene mezuna kalmak mı yoksa 2 yıllık önlisans okumak mı?
Cevapla