Mezuna kalamlımıyım yoksa iki yıllık mı yazsam daha iyi olur?

Gastronomi okumak istiyordum fakat iyi yerlere puanım yetmiyor. iki yıllık guzel yerlere tutuyor fakat iki yıl icin ailem pek sıcak bakmiyor belirli yerlere iki yil icinmi gonderdik derler iki yil okursam dgs ile onu dort yilliga tamamlamayıda dusunuyorum kafam cok karisti ya da hicbiri olmaz turizm isletmecili olur ama oda is imkani olarak biraz sıkıntılıymış sanırsam

Güncellemeler
10 ay
Bir sene mezuna kaldigim icin bir daha kalmak istemiyorum acikcasi her sene ne oldugu degisiyor malum
Mezuna kalamlımıyım yoksa iki yıllık mı yazsam daha iyi olur?
Cevapla