Sizce ikinci üniversitede lisans okumak mı yoksa ön lisans okuyup dört yıla tamamlamak mı detaya gelin?

İkinci üniversitede iletişim okumak istiyorum. Sizce Görsel İletişim Tasarımı mı okumalıyım yoksa Medya ve İletişim ya da Radyo ve Televizyon Programcılığı okuyup, Gazetecilik ya da Radyo, Televizyon ve Sinema gibi bölümlerde dört yıla mı tamamlamalıyım?

Direkt Görsel İletişim Tasarımı oku
Medya ve İletişim oku dört yıla tamamla
Radyo ve Televizyon Programcılığı oku ve dört yıla tamamla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce ikinci üniversitede lisans okumak mı yoksa ön lisans okuyup dört yıla tamamlamak mı detaya gelin?
Cevapla