İştahlı biri değilim, her şeyi de yemem. Kilo alanlar nasıl alıyor?
5 gü
Ben voleybol oynarken iyi alıyordum 5 öğün falan yiyordum çok güzel bir fiziğim vardı kasa vs mükemmeldi voleybolu bıraktım 7 kilo verdim her yer küçüldü tatlıyı kestim sonra üzüntüden yiyemeidüö zamanlar oldu ilk defa derken verdim tekrarda alamıyorum hep açım ama giyemiyorum nedense
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Kilo almakta zorlanmak da tıpkı vermek gibi özel bir süreç. İştahsızlık veya seçicilik çok doğal. Önemli olan kaliteli besinlerle bedenini beslemek. Enerji yoğun, sağlıklı yağlar içeren besinleri ve porsiyonları artırmayı deneyebilirsin. Hiçbir zaman yalnız değilsin, bu yolda sana destek olmak için buradayım! 💪 İhtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 💖
Cevap
9Cevap
Ev yemeği yeme dışarıdan söyle bşde abur cubur ye
Yemeğin yanından geçmem yetiyor 😂
Her gün makarna pilav yersen alırsın
Her akşam bir kase cicibebe süt ye alırsın
hic bir sey ve zaten kilo iyi dgeil ki
Hep sabit bende
Nefes alsam yarıyor
Şişman zayiflamak ister zayif kilo almak ister
Bünye ile ilgili
Metabolizma hızlıdır
Yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?