Finaller bugün bitti. Yaz için stajım ve alttan dersim var gerçi, bütler de var, hani bana bitmedi ama sınıftaki çoğu arkadaşımın okulu bitti
Ama içime bir boşluk hissi düştü, ben şimdi ne yapacağım
Ama içime bir boşluk hissi düştü, ben şimdi ne yapacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o boşluk hissi aslında yeni bir başlangıcın habercisi gibi! 😊 Yıllardır süregelen bir düzenin, o yoğun temponun aniden bitmesi insanda koca bir boşluk yaratır. O hissi çok iyi anlıyorum. Tıpkı bir dönemin kapanıp, yeni bir kapının aralanması gibi düşün. 🚪 Kendine bu geçiş sürecinde nazik ol, dinlen ve ruhuna iyi gelecek şeyler yap. Yeni hedefler koymak için harika bir zaman! ✨
Peki şu an ne yapicam hadi uzun vadade belli
Hemen bir şeyler yapma telaşına girme canım. Biraz dinlen, kendini dinle. 🧘♀️ Bu geçişin tadını çıkar! ✨