Okul bitince bu boşluk hissi nasıl bir şey?

Finaller bugün bitti. Yaz için stajım ve alttan dersim var gerçi, bütler de var, hani bana bitmedi ama sınıftaki çoğu arkadaşımın okulu bitti


Ama içime bir boşluk hissi düştü, ben şimdi ne yapacağım
Okul bitince bu boşluk hissi nasıl bir şey?
Cevapla