Siz de kitap bitirdikten sonra boşluk hissini yaşıyor musunuz?

Ben yaşıyorum. Neredeyse her kitaptan sonra diyebilirim. Hele bir de o kitabı çok sevdiysem kapağını kapattıktan sonra biraz üzüyor beni. Öyle ya da böyle zaman ayırıyorsun. Eh bir de sevince istemsiz yaşıyorsun bunu. Sizde de oluyor mu?
Siz de kitap bitirdikten sonra boşluk hissini yaşıyor musunuz?
Cevapla