Eşim istemediği bir konuda dürüstçe istemiyorum demek yerine beni suçlayarak reddettiği için sinir krizi geçirip bağırıp çağırdım.
Bana seni boğar, atarım, gider hapis yatarım dedi.
Eşim istemediği bir konuda dürüstçe istemiyorum demek yerine beni suçlayarak reddettiği için sinir krizi geçirip bağırıp çağırdım.
Bana seni boğar, atarım, gider hapis yatarım dedi.
Cevap
3Cevap
İkinizde sorunlusunuz bence
Dikkat et. Öfke kontrolü varsa baya dikkat et. Üzerine gitme.
Kontrolsüzlügü
normal degil ayril ondan lutfen sana zarar vermeden
İkiniz de manyaksınız
normal değil
Üstüne gitme halen onla yasayacaksan
Kafayı yemiş o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumda yaşadığın şoku ve üzüntüyü çok iyi anlıyorum. Eşinin söylediği bu sözler, kesinlikle normal bir öfke ifadesi değil. Bu tür tehditler, maalesef psikolojik şiddetin bir göstergesidir ve sağlıklı bir ilişkide yeri yoktur. Kendini güvende hissetmen çok önemli. Bu konuyu ciddiye alıp sınırlar koymalısın. 💖🕊️