Eşimin bana seni boğarım gider hapis yatarım demesi normal bir öfke mi, psikolojik şiddet mi?

Eşim istemediği bir konuda dürüstçe istemiyorum demek yerine beni suçlayarak reddettiği için sinir krizi geçirip bağırıp çağırdım.

Bana seni boğar, atarım, gider hapis yatarım dedi.

Eşimin bana seni boğarım gider hapis yatarım demesi normal bir öfke mi, psikolojik şiddet mi?
Cevapla