Keşfet

Tüm Sorular

Erkeklerin “o benim kardeşim” dediği kızla olan samimiyeti?

Böylelerinden uzak durun arkadaşlar, asla fırsat vermeyin (kucak kucağa oturanlara denk geldim yanımdaki kız dedi onlara bu ne samimiyet hani siz arkadaştınız kız da ona cevap veriyor biz kardeşiz canım ne olacak)
Cevapla 3 15
3 ay

Uygulamada konu belirleyemiyorum, sorumu neden atamıyorum?

Konu belirle diyor, konuda belirlenmiyor sorumu atamıyorum neden böyle oldu bu?
Cevapla 2 5

Eş sorunsalı ne yapmalıyım?

Merhabalar sorum biraz uzun lütfen okursanız çok sevinirim yorumlarınız benim için çok değerli hayırlı bayramlar bu arada.. arkadaşlar bir sorum olacak çıkamıyorum şu an kaldığımız ev eşimin ailesinin ayrı yaşıyoruz ve...
Cevapla 1 12

İran'dan Diego Garcia adasına 2 adet balistik füze. Bu işin sonu nereye varacak?

Hedefleri vuramamışlar sanırım biri arıza vermiş diğerini de imha ettikleri söyleniyor ama iyi deneme. Şair demek istiyor ki Avrupa'yı da hedef alabilirim 4.000 km menzil ilginç.. Bilinen en güçlü füzeleri 2.500 km...
Cevapla 2 3

Güzel iken evde kalmak nasil bir talihsizlik?

Allah'a şükür (onun sayesinde), Kariyerim var, fiziğim var, yüz güzelliğim de var ama 31 yaşına geldim hayatıma girmiş bir tane düzgün insan yok, bir tane ciddi ilişkim olmadı. Anladım ki sevilmek de bir rızıkmış, güzel...
Cevapla 1 13

Uzak mesafedeki erkek arkadaşımla bir sorun?

2 aydır düzenli sektng yapıyoruz çok mutluyuz uzun süreli bir ilişkimiz var uzağız SESLİ yapıyoruz fotoğraf atmadan her neyse bana dedi ki bazen her gün yaptığımız için döl çıkıyor ama şeffaf çıkıyor dedi sizce doğru mu...
Cevapla 1 39
Cevapla 1 2

Evde yaptığım keki kafelere satarken dilim fiyatını nasıl hesaplamalıyım? 150 lira maliyeti var ve 8 dilim çıkıyor?

Zincir kahvecilerde aynı kek 250-270 liradan satılıyor (dilimi) Yasal bu arada yani ruhsatlı satış olacak evde yapacağım imalatı kayıtlı olarak
Cevapla 0 8

Sosyal medyada sürekli sinyal gönderen kızın amacı?

Böyle yapan kızların amacı nedir belli bir erkeğe karşı yani bana karşı yapılıyor. Ama engel atıyor neden engel atıyor onu da anlamış değilim
Cevapla 3 0

Kimler uyumadı benim gibi?

Geç oldu, uyuyun artık 🤓
Cevapla 8 40

Evinizde Atatürk Büstü heykeli var mı?

Bende var, kendimi umutsuz, yalnız veya güçsüz hissettiğimde ona bakıyorum ve her şeyi unutuyorum.. daima sevgi ve minnetle♥️🇹🇷
Cevapla 10 12

Boşanmış, çocuklu biriyle evlenmek istiyorum, annemin önyargısı sizce haklı mı?

O 20 yaşında evlenmiş, 2 kız çocuğu var ama evlenmek istiyoruz. Annem çocukları olduğu için önyargılı, sizce haklı mı? Yani herkes hata yapabilir düşüncesindeyim ben. Eğer evlenirsek kızları bizimle kalacak.
Cevapla 5 17

İyi kadınlar kötü adamların balkonunda, iyi adamlar yalnızlıktan mı ölür?

İyi kadınlar kötü adamların balkonundan gökyüzünü izlerken ölür.. İyi adamlar ise yalnızlıktan
Cevapla 4 13

Bütün kuşlar eşitken insanlar neden eşit değil ki?

Tüm kuşlar birbirine eşit bir statü farkı yokken insan kim oluyor ki birbirine üstünlük taslamış? Ne biçim bir sistem bu?
Cevapla 3 2

Mesleğiniz ne, ne üzerine çalışıyorsunuz, okul ya da yüksek mertebe var mı?

Bakalım yüksek mertebede birileri var mı Okul da olabiliyor
Cevapla 0 11

En büyük acı nedir sizce?

İlişkide hâlâ.. bırakmıyor ama sevilmediğimi öyle hissettiriyor ki
Cevapla 6 11

Siz ışıkları böyle mi görüyorsunuz?

Böyle çizgili mi yoksa , normal mi görüyorsun
Cevapla 2 5

Çocukluğunuzu hiç özlüyor musunuz? Tekrar çocuk olmak ister miydiniz?

Çok üzülüyorum her gün ağlıyorum ya keşke o günlere geri dönebilsem
Cevapla 5 5
Cevapla 13 64

Evlenmekten ve anne olmaktan korkuyorum, hayatım sıkışacakmış gibi hisseden var mı?

25 yaşındayım evlenmekten korkuyorum sanki evlenince hayatım sıkışacakmış gibi hissediyorum anne olmak istemiyorum tanımadığım insanlarla akraba olmak istemiyorum bu durumu yaşayan var mı
Cevapla 6 6
Cevapla 2 2
Cevapla 5 8

Babamın annemi aldattığını öğrenen 20 yaşındaki biri olarak bu yükle nasıl başa çıkıp onlara nasıl söyleyebilirim?

20 yaşıma gireceğim bir tane ikiz kardeşim var üniversiteye gidiyorum böyle bir şey öğrenmek istemezdim onlara nasıl söyleyeceğim bunları yazarken bile boğazım düğümleniyor
Cevapla 2 7

Olay örgüsünün bile vasat olduğu mafya dizileri ya da zengin dizileri neden izleniyor sizce?

Özellikle mafya dizilerinin vasatlığı sinir bozucu. Oyunculuk yok, olay örgüsü vasat yalnızca oyuncular güzel ya da yakışıklı diye mi izleniyor? Oyunculuk güzellik demek değil ne zaman anlayacaklar bunu 😤
Cevapla 1 4

Tarkan’ın şarkısındaki ‘gel gel acımayacak’ sözünde acımayacak olan şey tam olarak nedir?

Tarkan'ın Gel gel gel güzelim Gel gel acımayacak dediği şey nedir?
Cevapla 3 4
Cevapla 4 21
Cevapla 27 149

Almayı en çok sevdiğiniz şey nedir?

Patlıcan almayı severim, muz almayı severim, salatalık severim.. biraz pahalı ama olsun güzel oluyor :)
Cevapla 10 39

Herkes sanki yavaş yavaş gidiyor gibi?

Dışarıda kimse kimsenin yüzüne bakmıyor sanal desen o da değişti pandemi zamanındaki sitede sorulan trol soruları bile özledim iki gülüp eğleniyorduk lfkf
Cevapla 1 13

Galaxy a56 telefon nasıl?

Sizce Samsung Galaxy A56 nasıl bir telefon iyi mi özellikle kamerası nasıl?
Cevapla 2 4
Cevapla 6 6
3 ay

Bayram harclıkları alındı mı ne kadar topladınız?

1000 aldım sadece o da manitam Allah razı olsun okul harçlığı hshshshaahhahaha
Cevapla 12 17

Tanımadığım birine IBAN numaramı verirsem ne olur, zararı olur mu?

Şimdi tanımadığım birine IBAN'ımı atarsam ne olur yani bir şey yapabilir mi?
Cevapla 4 13
3 ay
Cevapla 1 4

Siz şu an ne yapıyorsunuz, salatalığı ve salatayı da benim kadar seviyor musunuz?

Salatalıkla oynamayı çok seviyorum tadı o kadar güzel ki en sevdiğim sebzelerden biri olabilir siz de salatayı benim gibi seviyor musunuz en sevdiğiniz sebze ne
Cevapla 3 27

Uygulamada resim atmaya çalışınca neden sürekli çökme hatası alıyorum?

Resim atmaya çalıştığımda neden uygulama çöküyor
Cevapla 3 1
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨