Bir kadın olarak, makyajdan çok az anlamak kötü bir şey mi?

Çok aşırı makyaj yapan birisi değilim. Sadece günlük olarak klasik güneş kremi, allık, dudak nemlendirici veya gloss, nadir olarak göz kalemi, maskara kullanıyorum ama kullanamıyorum🤭. Bulaşıyor falan, düzgün yapamadığım için ama canım istedikçe sürüyorum. Bir kadın olarak makyajdan anlamamam saçma mı ya? Yüzüm aşırı solgun görünüyor. Rahatsız olduğum için her gün allık ve renkli dudak nemlendiricisi kullanıyorum.
Bir kadın olarak, makyajdan çok az anlamak kötü bir şey mi?
Cevapla