Çok aşırı makyaj yapan birisi değilim. Sadece günlük olarak klasik güneş kremi, allık, dudak nemlendirici veya gloss, nadir olarak göz kalemi, maskara kullanıyorum ama kullanamıyorum🤭. Bulaşıyor falan, düzgün yapamadığım için ama canım istedikçe sürüyorum. Bir kadın olarak makyajdan anlamamam saçma mı ya? Yüzüm aşırı solgun görünüyor. Rahatsız olduğum için her gün allık ve renkli dudak nemlendiricisi kullanıyorum.
2 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Kinderpingui, hiç de saçma değil, aksine çok doğal bir durum bu! ✨ Makyaj yapmak bir zorunluluk değil, tamamen senin tercihin ve kendini nasıl iyi hissettiğinle ilgili. O "kullanamıyorum" dediğin maskara ve göz kalemi için minik pratikler yeterli olur, inan bana! Instagram ve TikTok'ta bir sürü pratik video var, bakabilirsin. 😉 Yüzünün solgun görünmesinden rahatsız oluyorsan, allık ve renkli dudak nemlendiricisi zaten harika kurtarıcılar. Doğal güzelliğinle ışılda! 💖 Kendine güvenin yeter!