Aylardır makyaj yapmıyorum, yaptığım zamanlar da bambaşka biri olan biri değildim çünkü beceriksizim makyaj konusunda..

Şiş gözlerle gezmek beni özensiz yapmıyordur herhalde..
Makyajsız kadın, özensiz kadın mıdır?
Aylardır makyaj yapmıyorum, yaptığım zamanlar da bambaşka biri olan biri değildim çünkü beceriksizim makyaj konusunda..

Şiş gözlerle gezmek beni özensiz yapmıyordur herhalde..
Makyajsız kadın, özensiz kadın mıdır?
Bence ennn güzeli makyaj yapmayan temizliğine bakımına her daim özenen kadın olmak. Ben kırk yılda bir makyaj yapan biriyim zaten fondöten vb. hiç kullanmam, sadece dudakları ve gözleri biraz süslemek hoşuma gider. Doğal bakım ve doğal temizlik daima bir numaradır bana göre 🍀🗝️
Hayır kesinlikle değildir. Makyajsızlık bence doğallıktır. Hatta makyajsızlık direkt aşktır ya benim gözümde. Kızlar lütfen makyak yapmayın, inanın bana makyajsız daha güzelsiniz. Fotoğraftaki kadın da makyajsız görünüyor ve çok güzel bence.
Teşekkür ederim, fotoğraf benim.
Rica ederim. Makyajı dert etme öyleyse. Böyle bile çoğu ünlüden güzelsin. Makyaj yapmayan kadınları eleştiren erkekler işten-okuldan eve gittiğinde çorabını çıkarıp ayağını bile yıkamayacak kadar özensiz ve pis insanlar çoğunluk olarak. İtin havlamasıyla hükme varılmaz.
Alakası bile yok.. Makyajla gezip leş kokan hanımefendiler de, makyajsız gezip pırıl pırıl olan hanımefendiler de var... Her makyajlı bakımlı değildir, her makyajsız da özensiz değildir... Bilakis daha az korkutucu duruyorlar..
Hayır değildir makyaj ve bakım çok ayrı konu eğer bir kadın temiz bakımlıysa zaten makyaj yapmasını istemem doğal güzelliği daha iyi olur.. ama makyajsız diye kimse özensiz dememeli saçma çünkü
Cevap
18Cevap
Ozensizlik, ter kokmaktir, sigara kokmaktir, dislerini fircalamamaktir, yuzunu yikamamaktir, saclarini taramamaktir, tirnaklarinin arasinda kir barindirmaktir, lekeli kiyafetle dolanmaktir.
Makyaj bakim degildir, ozenmek hele hic degildir. Piril piril kokmak ve saglikli gorunmek kafi.😊
Sen benim tanidigim en guzel macur kadinlardansin. :) Dogal guzelsin zaten gerisi tefferuat. :)
Teşekkür ederim :)
O günler çok uzak bana 😄
Çen Koreli bebek olmuşsunn ve makyajsız çooook güjelşinn
Ay ben seni yeerim, teşekkür ederim
🦋🦋🦋
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır Çirkin olan bakımsız olur makyajsız olan değil ve en çirkin olan da pis kokan kadın veya erkek farketmez 🤮🤮
Böyle çok daha güzel
doğal güzel
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim 🌹
niye ki 😁
Hahaha zarifliğin için
heer zaman 😄
😄
Bıyıklarınızı alıyorsanız bakımlısınızdır ve özenlisinizdir
Makyaj yapmayan orjinal güzeldir. Makyaja ihtiyaç duymaz
Bu güzellik halis mii? 😍😍😍🤩
Teşekkür ederimm 🦋
Rica ederim sadece gerçekleri söylüyorum☺️☺️
🤗🤗
Bence değildir. Herkes makyaj sevmek zorunda değil, vakit harcamam zorunda değil. Bakımlı ve temiz olmak önemli ama bence
Değildir. Herkes istediği gibi gözüke bilir. Kendisini öyle rahat ve güzel hissediyorsa öyle kalmalı.
Gerek yok zaten bebek gibisin
teşekkür ederim 🦋
Bakımlı olmak ile makyajlı olmak farklıdır, fotoğraftaki bakımlı görünüyor
Hayır özensiz değildir doğaldır
Gözlerin çekik
Yok hayir. bu sen isen çok sade güzel abartısız
en güzel kadın makyajsız kadındır bence
Kimine göre bakimsizlik kimine göre dogallik
Sen makyaja. ihtiyaci olanlardansin sanki
Çok farklısın
Ne gibi 😁
İyisin 😁😄
Şaşırtrın teşekkürlerr
Niye
Bilmem her yorumun 'kötü' oluyor ya genelde o yüzden dedim 😄
He yok iyi bu 😁
Hah pekii
Güzel böyle kal😁
Değişemiyorum istesemdee zaten 😁
Bence çok güzel özellik
Sıkıldım ama bu durumdan, değişmem gerekiyormuş gibi hissediyorum
Be gibi bir değişim
Genel, aklına gelebilecek her konuda 😐
Değiştireyim
Nasıl olacak o 🙄
Yaz fikir veririm
Makyajsız kadın güzel kadındır , gerek duymaz.
Sana aşık olduğumu söylemiş miydim?
sade ve şık olunabilir tabiki
Hayır
Hayır bence çok doğal gözüküyorlar
bence alakası yok
Hayır
Bence değildir.
Yok öyle değilsiniz
Doğallik en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?