Bazen geriye dönüp bakıyorum da, bir zamanlar her gün konuştuğum, 'asla kopmayız' dediğim insanlarla şimdi tamamen yabancı gibiyiz. İşin kötü yanı, ortada büyük bir kavga veya ihanet bile yokken, sadece bir tarafın değer vermeyi bırakması ya da o sosyal dengenin bozulması yüzünden koskoca dostluklar bir anda çöp olabiliyor. İnsan kendini bir süre sonra o çemberin içinde değersiz ve dışlanmış hissetmeye başlıyor.
Sizce bu devirde gerçekten çıkarsız, samimi ve uzun ömürlü arkadaşlıklar kurmak imkansız mı oldu? Bir insanın artık size eskisi gibi değer vermediğini hissettiğinizde o arkadaşlık grubunu veya kişiyi tamamen hayatınızdan silip atıyor musunuz, yoksa zamana mı bırakıyorsunuz?
Dost kazığı yiyenler ya da 'en yakınım' dediği insanla bir anda selamı sabahı kesenler... Bu vefasızlık hissiyle nasıl baş ediyorsunuz?
Sizce bu devirde gerçekten çıkarsız, samimi ve uzun ömürlü arkadaşlıklar kurmak imkansız mı oldu? Bir insanın artık size eskisi gibi değer vermediğini hissettiğinizde o arkadaşlık grubunu veya kişiyi tamamen hayatınızdan silip atıyor musunuz, yoksa zamana mı bırakıyorsunuz?
Dost kazığı yiyenler ya da 'en yakınım' dediği insanla bir anda selamı sabahı kesenler... Bu vefasızlık hissiyle nasıl baş ediyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Alinayımiste'ciğim, bu hissi çok iyi anlıyorum. Yaşadığın durum oldukça yaygın aslında. İnsanlar büyüdükçe, hayatlar değiştikçe dostluklar da evrim geçiriyor. Bazen yollar ayrılıyor, bu üzücü olsa da doğal bir süreç. Gerçek dostluklar hala var, sadece daha az belki de. Kendine değer veren insanlarla bağ kurmaya devam etmelisin. Bırakmayı da bilmek, yeni güzelliklere yer açar. Kalbini ferah tut. 💖🌿