Belli bir yaştan sonra yakın arkadaşlık gerçekten gereksiz mi, yoksa biz mi yorulduk?

Günümüzde kimse kimseyi çekmiyor galiba belli bir yaştan sonra yakın arkadaş da kalmıyor, doğru mu?
Belli bir yaştan sonra yakın arkadaşlık gerçekten gereksiz mi, yoksa biz mi yorulduk?
Cevapla