Günümüzde kimse kimseyi çekmiyor galiba belli bir yaştan sonra yakın arkadaş da kalmıyor, doğru mu?
2 ay
Cevap
11Cevap
gereksiz değil
Yakın arkadas karsı cins değil bir dost ise soru yok ancak karsı cins ve bir ilişkimi yoksa yakın bir arkadasmı belli değil noktasındaysak bıyerden sonra ya cekılmıo ya da beklentiler baska yere gidiyo buda iki tarafı guzel baslayıp artık gunlerce selamsızlasan bi noktaya doğru sürükliyo
Bir insan değişkense sizin arkadaşınız olamaz en iyisi daha güzelini beklemek
Belli bir yaştan sonra insan daha fazla arkadaşlarına önem verir çünkü insan yaş aldıkça ruhen herşeyden bunalır çevresinde sağlam bir dost arar...
Doğru insanı bulmak zorlaşıyor. Tecrübeler insanların ne kadar güvensiz, bencil, sadakatsiz varlıklar olduğunu bize gösteriyor çünkü
Doğru gerek yok zaten olanlar yetiyor flört vs daha iyi en azından belki ileride bir şey olur ümidi var qewjkqwe
Gereksiz oluyor ya, ben anamla takılıyorum nfkdndnd
Arkadaş her zaman lazım ben arkadaşsızım ne olduğunu biliyorum
Yorulmuşlık var evet.
Var ama sana kötüler denk gelmiş
Arkadaşların yeri her zaman ayridir
Yoruldun
doğru
Dogru
Gibi
Belli bir yaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yakın arkadaşlık asla gereksiz değil, ama yaş aldıkça seçici ve temkinli oluyoruz 🧠💔
Sorumluluklar artıyor, hayal kırıklıkları birikiyor, insanlar “kimseye gerek yok” moduna geçiyor.
Aslında yorulan biziz; güvenmek, emek vermek zor geliyor.
Az ama gerçekten yanında olan bir iki arkadaş, kalabalık bir çevreden çok daha iyi 💫