Böyle ipten el yapımı sandalet ya da Roma tarzı terlik yapsam yazın Fethiye için nasıl olur?
Annemle dolaşırken bu ip hoşuma gitti. Böyle bir şeyle ne yapılabilir sence? Ne yapmak isterdin. Yaza Fethiye'de olacağım. Sandalet yapayım diyorum. Uçarken püfür püfür. O eski roma terlikleri gibi. Çook cooll durmaz mı...
Tüm Kızlar Soruyor Ailesenin Bayramını Tebrik eder... Sağlıktan Önce Herkese Kazasız Belasız Bayram dilerim?
Ramazan ya da Kurban Bayramı'nda Trafik kazaları ve kavgaların Bir Anda deprem Olmuş gibi artmasının sebebi nedir? Bir ülkede çok fazla Trafik kazası ve trafik kavgalarının olması sizlerde nasıl bir ülke çağrışımı...
Eski sevgilim WhatsApp durumlarla beni mi yokluyor, yazmamı mı bekliyor?
Eski sevgilim wpden sürekli durum koyuyor önce görülmesini açtı sonra durum koymaya başladı bugün de PP kaldırmış ama durum koymuş ben de bakmıyorum fikriniz nedir kendi ayrıldı yazmamı mı bekliyor
Millet 19 20 yaşında nasıl uziyor?
Ben 19'um tık yok kızlarda boy uzaması ne zaman durur boyum nasıl uzar pilates egzersizleri ile mi
Sürekli yalnız hissediyorum, aileme karşı öfkeli ve çocuksu davranıyorum; bu psikolojik durumum ne olabilir?
Neyim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. İnsanlara karşı çok daha empatiyle yaklaşırken aileme karşı tam tersiyim; daha sertim, daha sinirliyim, daha öfkeliyim. Kendimi hiçbir zaman güzel hissetmedim, kendimi çirkin...
Depresyondan aşırı kilo verip gündüz uyuyorum, beni madde bağımlısı sanmaları normal mi?
Depresyondan kilo verdim çok zayıfım uyku düzeni yok gündüz uyuyorum ve ruhum duymuyor kapı çalsa da biri çok zayıfsın madde alıyorsun sanarlar demişti göz altımda mor fazlasıyla
Güzel olup olmadığınızı nereden anlıyorsunuz?
Bu soruda çok ciddiyim mesela kendimi oldum olası aşırı güzel bulmam ama bakımımı da eksiltmem sorun da bu zaten mesela bugün içime hiç sinmedi çirkin hissettim modumu bozup durdum arkadaşım günün sonunda çok güzel...
Eşimin ablası kızımı bana karşı dolduruyor gibi, bu şaka tarzı davranışa karşı nasıl bir tavır takınmalıyım?
Kızıma sıkça annen kötü değil mi değiştirelim biz bu anneyi tarzda şeyler söylüyor şaka adı altında. Bana hoş gelmiyor çocuk küçük ve bilinç altına yerleşiyormuş gibi. Nasıl bir tavır takınmalı.
Kendinizi güzel, yakışıklı hissedip sonra insanlar yüzünden buna hakkınız olmadığını düşünüyormusunuz?
Ben düşünüyorum çünkü aynaya bakıyorum bazen, güzelim ya diyorum sonra birileri çıkıyor bir yorum yapıyorlar. Ya da imada bulunuyorlar, ya da direkt bakış ile anlatıyorlar söyleyemediklerini ve sonra ben kendime şunu...
Çıktığım oğlan evlenmek istiyor ama bakir degildi tanistigimizda.. Sizce evlenmek uygun olur mu?
Çıktığım oğlan ile tanıştığımızda bakir değildi. Şimdi evlenmek istiyor.. Güzel vakit geçiriyoruz. Benden önce nasıl ilişkileri olmuş bilmiyorum. Ben de bakir olmayan bir adamla evlenmeye pek taraf değilim. Sizce...
2 aylık çocuğumu bayramda mahvettiler?
Benim tarafa gittik orada öptüler sömürdüler kucaktan kucağa gitti çocuk sürekli. Eşimin tarafına gittik aynı şekilde. Hastalık kapmasa bari yavrum ne yapacağım
Cezaevinden çıkınca yemek parasını ödememek için yasal olarak ne yapmak lazım?
Yahu cezaevinden çıkınca bir de yemek parası mı ödenecek? Ne yapmak lazım?
Sürekli kusurlu ve yetersiz hissediyorum, herkes beni eleştirirken kendimi nasıl korurum?
Herkes beni eleştiriyor artık sorun bendeymiş gibi hissediyorum
Yaa nolur yorum yapın flörtleşmiş mi bunlar?
Üniversitede ilk yılım ve sınıftan bir erkekten hoşlanıyorum. Sınıfta yeni bir kız gelmiş, hoşlandığım çocuk kıza “kanka alttan mı alıyorsun?” diye sordu. Kız da evet üçüncü sınıfım dedi. Çocuk "bu ders zor mu" dedi kız...
İnsanın en büyük başarısı gerçekten tembelliğe karşı koymak mı?
https://www.youtube.com/embed/D5Y11hwjMNs
Seks fantezilerini eşle mi yoksa sevgiliyle mi konuşmak daha kolay oluyor?
Seks fantezilerini eş ile konuşmak ve yapmak mı daha kolay yoksa sevgili veya partnerle mi?
Hosteslik mülakatları çok mu zor neye göre eliyorlar?
Turkish Airlines zormuş o olmasa da SunExpress falan da olur ama zor mu mülakat
Eski sevgilime pişman olup tekrar yazmalı mıyım, gururunu incitmeden nasıl yaklaşabilirim?
Sevemiyorum zorluyorum olmuyor deyip sevgilimden ayrıldım. Ama pişmanım ve onu istiyorum. O ise çok gururlu. Yazsam ne olur diye arkadaşıma sordum yazma bence dedi. Ortak arkadaşımız. Böyle dediyse bildiği vardır diyorum...
Denize uzak yerler bunaltıcı değilmi?
Büyük küçük şehir fark etmez bunaltıcı geliyor bana yaşadım bir dönem iyi kötü yaşanır zaten ama mutlu olamadım asla
İlk kez evlenip cinsellik yaşayacak olmak neden bu kadar tuhaf ve suç işlemişim gibi hissettiriyor normal mi?
Yakında evleneceğim ilk defa ilişkiye gireceğim düşündükçe içimi garip bir his kaplıyor bir suç işliyormuşum gibi tuhaf hissediyorum kaçasım geliyor neden böyle oluyor normal mi bu
Eşim ailesinin etkisiyle eve gece geç geliyor ve bana kötü davranıyorsa ne yapmalıyım?
Eşim ailesi ne derse onun lafında eve gece saatlerinde geliyor sürekli dolduruyorlar evde bana kötü davranıyor
Erkekler ne istediğini biliyor mu 🙄?
Erkenden evlensek “koca meraklısı” derken evlenmesek ve 30’larımızda olsak “Evde kalmış.” diyorlar. 🤣🤣 Hayır yani, hayattaki tek öncelik evlilik mi? Hepsini geçtim. Mecbur muyuz sanki evliliğe?
İyi geceler demek istediginiz, tabiki diyemediginiz biri var mı hayatınızda?
https://youtu.be/gdFVBaZ3EXo?si=fReyUn5NXaoY2so9
Eşim kayınvalidesinin sözünden çıkmıyor, 9 aylık bebeği habersiz götürmeleri normal mi?
Ben anlamıyorum 9 aylık bebeğim var eşimin annesi babası rahatız diye 2 saatlik yola götürdü oğlunu oğlu eve gece saatlerinde dönüyor eş çocuk aile bilmiyor anne baba ne derse onu yapıyor
Erkekler Instagram da neden istek bekletir?
Abi bu erkekler cins varlıklar, ya istek kabul et ya da sil aylarca bekletme ne? Ben bekletmem ya silerim ya da kabul ederim amacınız ne sizin 1 yıl boyunca istek bekleten erkek biliyorum 😅😭
İnsanı maddi&manevi sıkıntılardan kurtaracak dua var mı?
İsim verir misiniz? Elbette gökten para yağsın demiyorum ama Allâh'ın bir kapı açması için. Not: Buradan yazabilirsiniz.
Eşim neden hep ailesinin tarafını tutuyor, maddi manevi beni ikinci plana atıyor sizce normal mi?
Bugün ailesine gitmem için sürekli ısrar etti istemiyorum belki dimi sabahın köründe kalktım onun annesine gittim neyse kahvaltı vs yaptık kendisi çalışıyor benim zoruma gidiyor gitmek görmek dahi istemiyorum aslında bana...
Sevgilimin yerinde olsanız napardınız?
Erkek arkadaşım asker gideli 2 hafta oldu bugün telefonda sesli konuşuyorduk benimle konuşurken odadakiler duymasın diye yorganın altında konuşur yine yorganın altında konuşuyordu kafasını çıkarıp hava alırken ilerdeki...
Belediye çok sevdiğim uysal köpeğimizi almış nasıl geri alınır?
Vallahi aşırı üzgünüm, ağlıycam çok insan canlısı ve çok tatlıydı sarılırdı bildiğin belediye sebepsiz yere almış kulağı küpeli kısır bide besleyen çok seven bir genç vardı daha önce belediye götürdü geri aldı umarım geri...
Hızlı kilo verme yönteminiz var mı?
62 kiloyum 52-50 olmak istiyorum çünkü boyum 155 😁 denediğiniz işe yarayan yönteminiz var mı
Saçın yağlandığında, yıkamaya vaktin yoksa hangi saç modelini yapıyorsun?
(yıkamaya vakit olmadığında tabii ki)
Nefrette bir duygudur demişti biri?
Nefret de bir duygudur sevmeyen insan nefret de edemez duygu beslemez nefret bir tepkidir engelleyen seviyordur görmek istemiyordur demişti doğru mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer