Keşfet

Tüm Sorular

Belediyeden 'kadınlara özel' bank. Sizce özel bank olmalı mı?

Uygulamayı Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, X hesabından bir videoyla duyurdu: “Yazıyı mı büyütsek, bankları pembeye mi boyasak? Tarihi Çorum Meydanı’nda kadınlarımız için ayırdığımız banklar, sadece...
Cevapla 14 16

Yeni mezunum, yaklaşık 1 senedir iş arıyorum. Hiç haketmeyen insanlar torpile işe girdi. Psikolojim sıfır, bana moral verir misinz?

Motivasyonum yerlerde. Moral verirseniz çok mutlu olurum ihtiyacım var ya da aynını yaşıyorsanız sıkıntınızı paylaşabilirsiniz. Geleceğe dair umutlarım yerle yeksan oldu
Cevapla 3 6
Cevapla 4 3

İnternet dolandırıcılığı?

Hiç internet dolandırıcılıgı sanal dolandırıcılık yapıp bi süre sonra tutuklanan tanıdıgınız oldu mu?
Cevapla 1 0

Geçip giden zamandan geriye ne kaldı?

Zaman acımazsızca geçip gidiyor.. sana kalan neler var? 🌺🥀
Cevapla 19 16

Fiziksel anlamda hangimiz sağlam duruyor?

Hangimiz daha iri kaslı duruyoruz
Cevapla 3 0

Bu havada kot ceket giyilir mi?

➤kot ceket giyme havası mı?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻
Cevapla 12 16
Cevapla 3 7

Herkesi reddetmekten yalnız kaldım?

hem şans vermiyorum hem de yalnızlığımdan sıkıldım mal miyim acaba
Cevapla 3 11
Cevapla 5 20

Napıcam bilmiyorum yardım edin?

arkadaslar kendimi kücüklükten beri erkek hissediyorum ve sadece kadınlara ilgim var bu durumu henüz 5-6 yaslarındayken farkettim anlam veremiyodum aileme de bi sey söyleyemiyodum kendimde hep bi gariplik vardı.. Suanda...
Cevapla 2 0

Sevgilim neden böyle oldu?

1 senelik bi iliskimdi cok cok iyidi prenses gibi hissediyodum her istedigimi yapan birisiydi bana katlanirdi ama en son kavga ettik ayrilma karari aldik arkadasi akil vermis bende ona ve arkadasina kizdim ve yazdim...
Cevapla 1 6
Cevapla 3 13

Bioya kilit emojisi koymak ne demek?

eski flört koymuş konuşmayı bırakalı 2 gün oldu son konuşmamızda "birkaç şey oldu sana dürüst olucam" dedi ben tamam söyleme anladım dedim ayrıldık
Cevapla 1 1

Hevesimin azaldığı ama hala daha yapmak istediğim işi nasıl devam ettirebilirim?

Ben normalde yaşadığım tüm seneler boyunca kupem yoktu kulağım delik değildi daha bu yıl heves ettim ilk deliği deldirdim ve şu an hani diğer lobları helix conch falan deldircem yani ama arkadaşım var bır tane kendisi...
Cevapla 1 0

İnsanlara karşı duygularınızı belli edebiliyor musunuz?

Birine değerli olduğunu hissettirdiğiniz an geçmiş olsun bence.
Cevapla 4 2

Kac yasinda ev ve araba aldiniz ya da almak istiyorsunuz?

Bennnnnn 25 yasimda araba almak istiyorum yaa Evi de 27 de en gec alabilirsem super olacak
Cevapla 1 12

Öğrenciyim para kazanmam lazım?

Uygulamayla bir şeyler yaşayacak birini bulup parayla olan uygulamalar var mı
Cevapla 0 14

Topuklu tıkırtısı etkileyici bir ses midir?

Topukluyla yürüyenlere hayranım öyle bi becerim asla olmadı
Cevapla 5 12

Yks sınava giriş belgesi nereden çıkartılır?

Arkadaşlar yks ye az kaldı sınava giriş belgesi nereden nasıl çıkartılır anlatır mısınız daha önce hiç girmedim sınava bilmiyorum
Cevapla 2 5

Lise diploma notu?

Lise diploma notu nedir? Normal karneye benziyor mu yoksa farklı mı? ne yazıyor belgede yani
Cevapla 3 2

Sizce neden yazmıyor? Soğudu mu utanıyor mu?

Flortumle bulusunca yakinlastik. Opusurken bosaldi fark ettim durgunlasti bi anda sonra ben de ciktim gittim. O gune kadar kisa sure de olsa bana cok guzel davraniyordu. Tanisikligimiz 4 yillik 1 haftadir flort ediyorduk....
Cevapla 2 8

Sevgilim küçük göğüs seviyor ama benim ki büyük ne yapacağım?

İlk defa bu konuları açtık zevklerimizi. Önceden yanlış anlarım, rahatsız olurum deyip sormuyordu. Artık konuşuyoruz. Benimki çok büyük değil böyle göze batacak kadar değil ki gizli yorum gerçek boyutu gözükmüyo. Bugün...
Cevapla 1 34

Spor yaparken bazı hareketlerde içime hava doluyor gibi oluyor normal mi?

Ya sanki cidden içime hava doluyor ses çıkıyor sonra utanç verici biraz
Cevapla 4 3

Hangi arkadaşın aradığında bu şekilde açıyorsun?

https://www.instagram.com/reel/DHJOKJrNuDL/?igsh=N2ZzbWl3b2JtMG5x
Cevapla 3 13

Milletvekili Nihat Zeybekci'ye katılıyor musunuz?

Nihat Zeybekci "Asgari ücret 22 bin TL değil 52 bin TL olsaydı, kiralar 5 bin TL’den 15 bin TL’ye çıkardı." dedi. Sizce asgari ücret 52 bin TL olsaydı kiralarda 15 bin TL'ye çıkar mıydı.
Cevapla 4 8
Cevapla 0 18

Yaşınız ilerledikçe Allah a bakışınız değişti mi?

Allah yakar, çarpar ile büyüdüğüm için yalancı bir sevgi vardı içimde ama yaşım ilerledikçe Allahın merhamet ve rahmetine daha çok inanır oldum. Bazı ibadetleri yapamasam da kalbimd olan iman beni birçok şeyden korudu...
Cevapla 2 3

Gerçek sanatçı kimdir?

Hangi vasıfları taşımalıdır?
Cevapla 5 7

Bebeğim 4 gün önce doğdu ve beni emmiyor ne yapmalıyım?

Her türlü yolu denedim yanlış emzirmiyorum asla doktordan hemşiredende her türlü yardım aldım ama ne yaparsam yapayım ememiyor
Cevapla 4 3

Milletvekillerine ne gerek var ciddi soruyorum?

Hepsi parti başkanları ne derse ona onay veriyor sadece, bu kadar kişiye bu kadar maaş verilmesinin ne nedeni var, sırf saçmalıktan ibaret. Hangisi parti başkanına muhalefet edebilir ki, partiden atılır zaten. Arada bir...
Cevapla 3 5

Dondurma sever misiniz arkadaşlar?

Fıstıklı, çikolata parçalı dondurma çok severim❤
Cevapla 48 52

Erkekler her gün ister mi?

Cinselligi her gün ister mi? Bir gün yeter be kadin der mi
Cevapla 22

Ek bir para nereden bulabilirim?

8-5 calisiyorum ama maalesef 22 yetmiyor bubyuzden ek paraya ihtiyacım var lutfen duzgun yolda be yapabilirim söyleyinnn :))
Cevapla 1 7

Uyumamak için bir yöntem biliyor musunuz?

iyi gecelerr. normalde cok zor uyuyan biriyim uyku problemlerim var ama ne zaman yapmam gereken bir is olsa bunyem uyku diye bagiriyor (yine de hemen uyuyamiyorum). okuyup bitirmem gereken bir sey var ve bu gece uyumamam...
Cevapla 5 14

God of War nasıl bir oyun?

Hikayesi filan nasıl Güzel mi bu oyun?
Cevapla 0 3

Ya beyler bayanlar acil cevap istiyorum?

şu an maddi olarak dipteyim tek kuruşum yok sevgilimin de bundan haberi var ama derdimi falan anlatıyorum tek 1 kere az da olsa destek olayım gibisinden hiçbirsey söylemiyor maaşımı alır almaz geri vericem Gold digger...
Cevapla 2 15
Cevapla 2 10

Okul okuyor musun bıraktıysan neden?

Ben bıraktım piskolojik sorunlarım var mecbur kaldım ama okumak isterdim hem arkadaşlarım olurdu hem belki bir geleceğim sizin
Cevapla 5 0
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨