Bebeğim karnımda 6 aylıkken öldü sezeryan ile alındı psikolojim çok bozuk asla düzelemiyorum ne yapmalıyım?

Çok ağır ilaçlar kullanıyorum ama her gece rüyamda bebeğimi görüyorum ağlayarak uyanıyorum çok yoruldum bu dönemden ne yapabilirim

Bebeğim karnımda 6 aylıkken öldü sezeryan ile alındı psikolojim çok bozuk asla düzelemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla