Bebeğimi doğumda kaybettim çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım geçmiyor?

3 gün oldu berbat bir haldeyim

Bebeğimi doğumda kaybettim çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım geçmiyor?
Cevapla