Doğumdan sonra çok kötü hissediyorum psikolojim bozuldu sanırım normal mi?

1 hafta önce doğum yaptım normal doğumdu ve çok zordu ve uzun sürdü , çocuğa bile zor alıştım diyebilirim.
Sürekli ağlamak istiyorum, gece bile pis hissediyorum diye sayıklıyormuşum.

Henüz 22 yaşındayım eski fiziğimi hayatımı, özgürlüğümü özlüyorum. Çok kötü bir his kendimi çirkin hissediyorum, psikolojim bozuldu kendime gelemiyorum. Hayatımda hiç böyle olmamıştım, eşimle eski hallerimizi özlüyorum ne yapacağım neden böyle?

Doğumdan sonra çok kötü hissediyorum psikolojim bozuldu sanırım normal mi?
Cevapla