Doğum ardından 8 ay geçti ve çok berbat hissediyorum, doğum vücudun dengesini bozar mi?

Berbat hissediyorum kafam çok kötü sinirliyim sürekli hastayım kafam çok kötü kaşınıyor burnum sürekli tikanik nefes alamıyorum burnumdan tat koku kaybım var
Adet olamıyorum. Çok halsizim. surekli balgam atıyorum şu sıra sigara kullanıyorum maalesef :/- ve sürekli stresli hissediyorum ve gjnumu agresif geciriyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Sırasıyla doktora çıkmayı planlıyorum kadin dogum dahiliye cildiye kulak burun boğaz psikolog göğüs hastalıkları fakat mhrs en fazla art arda 3 randevu veriyor ve randevu tarihleri çok aralik
Doğum ardından 8 ay geçti ve çok berbat hissediyorum, doğum vücudun dengesini bozar mi?
Cevapla