39 haftalık gebeyim, normal doğum bekliyoruz, çok az sancım var gibi hissediyorum. Telaşlanmalı mıyım?

Çok erken de davranmak istemiyorum ama yine de korktum.
39 haftalık gebeyim, normal doğum bekliyoruz, çok az sancım var gibi hissediyorum. Telaşlanmalı mıyım?
Cevapla