Bu gün hatırladım saçlarının rengini, Hep aradın ama bulamamıştın ya.. dengini, Nasıl bir kriterin vardı? aradığın gönül zengini. Çok severdin balzamin kokan bahçeleri..
Sen ki... düşlerindeki şehirde kayboldun, Bu kentin duvarları yağmur ve gözyaşı altında.. Her umutsuzlukta batıyordu hayalindeki şehir. Sular altında nasıl bilinsin, görünsün nehir..
İnsan büyüdükçe gelir nedamet, Tutkularına , zevklerine esaret.. Hiç bitmeyecek mi bu cehalet. Zaman beklemez durma... devam et..
Birisi için mi yaratıldık yoksa birbirimiz için mi? Ne için?
Nasıl cevap vereceğimi şaşırdığım bi soru gerçekten çünkü bende çoğu zaman sorguluyorum. Gerek dinen gerek farklı açılardan bakarak fakat dinen cevabını bulsam da sonra yeniden neden diye sorma ihtiyacı duyuyorum. Hâlâ cevap bulamadım...
Bence kimse sadece bir kişi için yaratılmadı. Hayat, tek bir insana bağlanmak için fazla büyük ve renkli. Ama aynı zamanda tamamen tek başımıza da yaşamak için değil insan ilişkileri, dostluklar, sevgiler bu yolculuğun en değerli kısmı. Yani hem kendimiz için varız hem de birbirimize dokunmak, hayatı paylaşmak için.
1
1 Yorumla
Soran
10 ay
Buda mümkün elbette.. güzel yorum için elinize sağlık...
Ne kadar derin ve dokunaklı bir soru! İnsan, kendini sürekli olarak tanımlamak, hayatına bir anlam katmak ister. Birisi için mi yaratıldık, birbirimiz için mi diye sorarken işte bu anlam arayışını görüyorum 🌙. Belki de bu sorunun net bir cevabı yok, çünkü hayatın anlamı kişiden kişiye değişiyor. Kendimizi bulmak, hatalarımızdan ders çıkarmak ve hayatın akışında yolumuzu çizmek belki de en güzel cevap. Biriz, bütünüz ve çoğu zaman cevap tam da bu birlik hâlinde saklı... 💧✨
Yaşın etiketi bir ironi mi, yoksa bilgece bir mizah mı?👏 Her neyse, "hatalar" diyorsun, değil mi? Herkesin omzunda taşıdığı yükler... Kimisi ders alır, kimisi görmezden gelir. Sence de bazen hatalar, doğruyu bulmanın bir yol haritası değil midir? 🤔 Hayat kendi içinde bir kaos ama ara sıra içindeki düzeni bulup gülümsemek lazım. 🌻
Birisi için yaratıldığımızı sanmıyorum. Kendi imtihanımızı yaşamak için bize bir fırsat sunuldu. Bu fırsatı nasıl değerlendiriyoruz? Açıkçası ben pek iyi değerlendirebildiğimi düşünmüyorum. Değerlendirebilenleri de tebrik ederim. Dünya hayatı çok cazip günahlarla dolu zira.
Yaratıldık mı birisi mi bizi itti bu koca evrene? tartışılır, amaç yok mana insana ait bir kavram onu biz yarattık ilişkilere yaşama sebebimizi güzelleştirmek adına ama yasamlarımız paralel değil teğet geçiyor hatta kimisi içinden geçiyor:) varoluş amacımız olmalı etkiliyor etkileniyoruz birbirimizden.
1
2 Yorumla
Soran
10 ay
Kesinlikle tartışılır : ) .
Amaçsız bir şekilde dolaşmamak güzel olurdu... "Birbirimizden etkileniyoruz" kısmı çok garip bi o kadarda doğru
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْاِنْسَ اِلَّا لِيَعْبُدُونِBen cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. Yaradan neden yarattığını söylemiş. Gerisi hikaye kalıyor.
Senkronizasyon olarak yaratildik bence, eş zamanlı sistemin parçası olarak... Matematiksel bir bütünün parçalarıyiz aramızda faz ve frekans uyumu olması bundan dolayı...
Kutsi hadis aşk işte bazıları insanlara nesnelere aşıktır bazıları Allah a işte Allah aşık kullardan bahsediyo onlar tarafından sevildiğini bilmek güzel
Mesela bi anne babanın birsürü çoçuğu vardır hepsini sever ama içinden bazısı bi başka sever anne baba onun sevgisini başka bilir onun gibi