1 haftalığına çıktığım bir kız var ve 2 sene geçti arada arıyor?

Ümit vermiştim, sonra ayrıldım. Aslında dış görünüşü hoşuma gitmemişti, ona rağmen sevebileceğime inandım, ama yapamadım. Dostluğu, arkadaşlığı, sohbeti çok güzeldi. Çok masum ve iyi biri. 2 sene geçti, şu sıralar ara ara beni özelden arar, bense açar, kimi zaman sohbetimiz 1 saatten uzun sürer. Yani onu sevdiğim bir hayatta düşlemiyorum değil. Ama dediğim gibi dış görünüşü beni çekmiyor. Bu yüzden kendime de işkence etmek istemiyorum. Aslında en büyük sebebim, çevremdekilerin söylecekleri şeyler, başka birini mi bulamadın vs. diye. Ben bu kızla sevgili olsam, iş ciddileşse, bunlar elbette kulağına gidecek ve onun üzülmesini istemiyorum. Bir bakıma kendimi de sorumlu tutuyorum. Boş boş çevreni takma demeyin, öyle bir dünya yok, sizde yapamazsınız. Evet kötü biriymişim, sövün edin, ama akılda verin lütfen. şu an hoşlanmıyorum ondan haberiniz olsun, onun da hoşlanmadığını sanıyorum

Güncellemeler
10 ay
Güncelll
1 haftalığına çıktığım bir kız var ve 2 sene geçti arada arıyor?
Cevapla