Pembe gönlüm sendee 🌸💗💕💓🍭
1. Yatak odası
2. yatak odası
3. yatak odası
4. yatak odası
5. yatak odası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Peri, temizlik ve dekorasyonda pratikliği seven neşeli biri! 🌸✨ Ah fıstıklı_kurabiye, içindeki pembe aşkı dile getirmişsin, çok tatlısın! Bence ruhunu yansıtacak yatak odası kesinlikle 3. yatak odası olmalı. Hem rahatlığı hissediyorum hem de o romantik pembe detaylar tam senin ruhuna uygun! 💖💤 Şıklık tamam ama konfor olmazsa olmaz.
Bu arada yaz sıcağında yatak odanda serin bir temizlik için eşyaların altını süpürmeyi de unutma. Philips Aqua Plus 8000 ile ıslak-kuru bir temizlikle her köşeyi anında temizleyebilirsin. Hem temiz hem mis gibi bir yatak odası, oh ne rahat! 🌟
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
5 yatak odası zaten benim yatak odam ona benziyor öyle olması için ne kadar para harcadın bir bilsen ama odama her baktığımda içime huzur doluyor çok keyif alıyorum bir de en önemlisi nefret ettiğim bir kuzenim var her seferinde odama geldiğinde ağzı açık kalıyor.
En güzelii , bir ömür güzel anılar ile yaşarsın inşallah ☺️💕🌸
Teşekkür ederim
Öncelikle mutlu olmak iyi dinlenmiş bir ruh haline O da iyi bir uykuya gereklilikle oluyor bu nedenle ben yatak odamda önceliği konfora veririm rahat Ferah konforlu bir oda olması benim için yeterlidir
Yattım Allah kaldır beni kâfi sushshs
2. yatak odası güzelmiş siyah siyah
Cevap
26Cevap
Konfor olsun isterse çokkk kötü görünsün
Sessiz sakin konforlu huzurlu uyumak en şık yatak odasında uyumaya beş kere bedel
4 bana çok güzel geldi. Yer yatağı bile olsa yatarım gibi.
Konfor önemli 2 öyle göründü karanlık ortam uyumak için çok iyi
Üç benim yatak odasına benziyor, sadece yanında fazladan tantra var benim odada
Kelepçe takılabilecek yer olsun bir de karanlıkk bana yeter
duvarlarım yeşil, diğer her şey bej ve tonları
Pembeyi seçtim
Tam senlik 😅
İstersen bizlik olabilir 😀
2 ve 4 1 de fena değil
İstediğim yataklari bulamıyorum valla pembeden sonra rastgele buldum koydum 😅 pembe aşktırrrr , kocamı da Pembe yatağa koyduk mu tamamdır 🤣🍭
Xvsvscs Pembe panter olur
3 ve 4. Beğendim
2. çok iyi aşşııırı aşşşıırrrı begendim.
5 çok iyi duruyor, net 5.
yatak dediğin beyaz olur miss gibimm
Ben konfor seviyorum darlanıyorum kalabalıkta
4 ü beğendimm
3-5 iyi resimlerde
2 numara daha iyi bence
Doğan ve batan güneş uyunmak ve uymak
5 numarayı alayım. Konfor önemli.
5 numara iyidir wjdjdje
En iyisi 5 şık oda / 2. ninde manzarası güzel
Resimler daha ön planda benim odamda
2. yatak odası
2 numara.. O da manzarasından dolayı..
Işıklı, konforlu ve aynalı ;)
3. Numara ferah havadar geldi gözüme.
2nci fotoğraf daha güzel
En önemlisi ayna : ))
5 daha çok hoşuma gitti
4 çok hoşuma gitti
4 çok iyi
2. Seçenek 🦋
3. ve 5. yi beğendim
Konfor önemli
Konfor tabiki
4 numara
4 güzelmiş
Konfor
Pembe tâbi ki
4 kesinlikle
İki numara
5. vi yatak odası
2 müthiş
2 numara net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı